1. leht 1-st

Põrnika projekt

PostitusPostitatud: Esmaspäev Juul 21, 2008 3:18 pm
Postitas tobre
Hei hopsti siis minugi poolt!

Ma ei ole ise küll klubis, et siia klubiliste saanide foorumisse postitan, kuid kes teab, loodetavasti mingil hetkel olen ka liige. :)
Sai soetatud eelmise aasta sügisel põrnikas, nüüd juulis oli puhkus ning sai see kuuri alt välja aetud ning hakatud nokitsema.

Näitan siis teile ka oma töid ja tegemisi.

http://p6rnikaprojekt.blogspot.com/

Eks kommenteerige, andke soovitusi, kiitke ning laitke. Kõik on oodatud.

Olge siis vahvad. :)

PostitusPostitatud: Esmaspäev Okt 13, 2008 5:29 pm
Postitas jeff01
Väga korralikult ette võetud. Jõudu ja jaksu,

PostitusPostitatud: Esmaspäev Okt 20, 2008 3:37 pm
Postitas tobre
See, et vahepeal pole siia midagi kirjutanud, ei tähenda, et garaažis midagi toimunud poleks. Praktiliselt iga nädalavahetus on nokitsetud põrra kallal. Kuigi tõesti, mahti pole olnud blogida, kuid pildialbumit olen küll uuendanud piltidega.

http://picasaweb.google.com/tobre6/PRnikaProjekt#

PostitusPostitatud: Esmaspäev Okt 20, 2008 3:48 pm
Postitas Style
Siin on ikka tublid käed kallal käinud!! Kõva viis!

Re: Põrnika projekt

PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 06, 2010 9:58 am
Postitas ingmar
aga nüüd, näost näkku kohtunud, saan kohe kurjustada - kus on edusammudest kirjeldused? kasvõi jõulupilt, kui karra üle rehvi riputasid? :)

Re: Põrnika projekt

PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 29, 2011 7:46 pm
Postitas tobre
Tere taas foorumlased!

On vägagi põhjust see teema uuesti üles kaevata ning jätkata sellest kohast, kust pooleli jäin. :)

Kõigepealt vabandused Ingmari ning teiste kaasaelajate ees. Vahepeal on olnud vägagi kiired ajad. Kuid sellest hoolimata on peas keerelnud mõningad mõtted. Nimelt sain mõni aeg tagasi aru, et selle kerega, mida te blogist (mida ma kaa uuendanud ei ole pikka aega) näha võite, tuleb väga palju võimelda. Aeg on oma töö teinud. Ning samuti tuleks igasuguste juppide probleemid. Seega sai otsustatud, et on tarvis doonorit.

Oma otsingutega jõudsin välja sellise isendini: viewtopic.php?f=8&t=2689#p11300

Siinkohal tahan erilist tänu avaldada Atsile. Tegemist pole mitte ainult ääretult toreda ja väga abivalmi inimesega, vaid ka supperlaheda vestluskaaslase ning inimesega, kellelt on palju õppida. Ats on suur inimene! :)
Atsile infoks, et võtmest käivituse probleem oli süüteluku põhjaklemmides. Niivõrd palju kulunud. Jootsin sinna natuke peale ning nüüd on võtmepill. :)

Ühesõnaga on nüüd olukord selline, et ilmselt minu eelmine põrnikas saab doonoriks. Alumine ots on minu omal korralikult tehtud ning rohelise saab tõsta korraliku aluse peale.

Kuna Atsi roheline on vägagi iseliikuv, siis on plaanis natuke nautida veel suve ning alles talvel hakata tuunima. Praegu teen ära hädavajaliku. Näiteks juhtus Tallinnast Jõgevale sõites Koeru kandis, et umbes 90km/h juures, et viskas neljanda käigu välja ning pärast seda ei püsigi neljas enam sees. Püsib siis, kui käega käigukangi õrnalt toetada. Ilma toetuseta, kui on vedu taga, lendab uuesti käik välja. Kas probleemi peab otsima käigukastist?

Uurisin välja, et oktoobri alguses on veel üks üritus, siis aegsasti plaanin kohal olla. :)

Huvilistele veel mõned pildid juba minu õue pealt:

Re: Põrnika projekt

PostitusPostitatud: Kolmapäev Aug 31, 2011 5:53 pm
Postitas kaupz
üle värvinud 009?
atsi piltidega võrrelda neid värve küll ei mõista.

Re: Põrnika projekt

PostitusPostitatud: Esmaspäev Juun 15, 2015 12:11 pm
Postitas tobre
Tere,

Ei ole ilus vanu teemasid ilma põhjuseta välja kaevata. Aga uskuge mind - nüüd on selleks põhjus olemas.

Pärast 5 aastat kuuris tolmu kogumist, sest käigukast oli rikkega, ostsin sellel talvel dexterilt uue kasti, et teha üks sõit. :)
See sõit viis Tartusse jeffi garaaži.

Sellega ma loen ametlikult selle foorumi teema siin lõpetatuks. Vana doonor, sama roheline põrnikas, aga täiesti UUS PROJEKT.

Kohe varsti annan selle kohta rohkem infot. Aga seniks mõned teaserid. Stay tuned.
IMG_0419 (1).jpg

20150511_115806.jpg

11073955_804649362962143_2052090780_n.jpg