2. leht 5-st

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 06, 2013 10:22 pm
Postitas onurenka
Hetk enne silla installeerimist.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 18, 2015 9:34 pm
Postitas onurenka
Projekt sai nüüd uue hoo sisse. Plaan on suve alguseks* valmis saada.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Laupäev Mär 21, 2015 11:01 pm
Postitas onurenka
Testin rehvide kõrgust.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 22, 2015 9:54 am
Postitas jeff01
8)

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 22, 2015 11:17 am
Postitas kaupz
Velgedel on miski välja kujunenud "hüüdnimi" ka? Levinud vw puhul või vanemate hobiautodel?
Kuju ja läige on neil kobe küll.

Tagatulede lahendus mõne välismaa pildi pealt sooviks saanud?

Tagumiste ja esimeste rataste suure läbimõõdu erinevuse tõttu hakkavad esimesed veel rutem blokeeruma? (pean plaani beetlel ka erineva mõõduga rehve kasutada)
[sai vist panna peasilindri toru vahele "siibri" väiksema avaga, et esimestele vähem jõudu rakenduks]

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 22, 2015 12:59 pm
Postitas onurenka
Veljed on Paruzzist: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
Kuuekümnendate Enkei replicad, nagu ma aru sain.
Tagatulede idee tuli lihtsalt veebipoodides surfates. Need väikesed on lihtsalt ilusad. Nüüd hiljem olen ka samalaadsed lihtsaid lahendusi veel leidnud bussidel.
Olgem ausad, need originaaltuled ei ole midagi väga seksikat :)

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 23, 2015 7:51 pm
Postitas MeelisV
täitsa kena
veljed meeldiksid ka mulle

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 01, 2015 10:50 am
Postitas onurenka
Christmas came early.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 01, 2015 2:31 pm
Postitas Teet
paras hunnik :)

Teet @ asus kah üleeile esimest jõuluvana-kirja kokku panema

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Reede Apr 03, 2015 10:00 am
Postitas pikksilm
Sooviks esisilla madalduse reguleerhammaste asendist pilti, ehk siis huvitab mis nurga all torsioonipakiga selline kõrgus jäi :)
Kas esisilda 10cm (4") võrra kitsendades amort mahtus ilusti ülevalt uue otsaplaadi ja alumise õõtsa kinnituse vahele ? Kuidagi tihedalt ei läinud sinna vahele ja vastu otsaplaati ei hõõru amort ?

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 06, 2015 9:45 pm
Postitas onurenka
Pikksilm,
Kõik maordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.
Madaldus oli praegu põhjas. Tellin madalsusega käändmikud (6cm), siis saab natuke tagasi lasta, et ei oleks nii jäik.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Reede Apr 17, 2015 11:34 am
Postitas onurenka
Sooviks esisilla madalduse reguleerhammaste asendist pilti, ehk siis huvitab mis nurga all torsioonipakiga selline kõrgus jäi :)
Kas esisilda 10cm (4") võrra kitsendades amort mahtus ilusti ülevalt uue otsaplaadi ja alumise õõtsa kinnituse vahele ? Kuidagi tihedalt ei läinud sinna vahele ja vastu otsaplaati ei hõõru amort ?


Leidsin lahenduse sellele probleemile:
Tuleb uued kinnitused ehitada ja amordi alumine kinnituspulk lühemaks lõigata. :idea:

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Reede Apr 24, 2015 11:44 am
Postitas onurenka
katsetan uusi lähenemisi.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Reede Apr 24, 2015 11:11 pm
Postitas onurenka
amordi probleemile sai nüüd selline lahendus. Uus kinnitus sai ka kergelt kaldesse tehtud, et ülevalt jookseks õigesse kohta.

Re: 1971 T2

PostitusPostitatud: Pühapäev Apr 26, 2015 9:39 pm
Postitas onurenka
Rattad all! Koos madaldatud käändmikega ja torrosioonimadaldus maksimumi peal, näeb buss välja selline. Muidugi tahakski, et nii jääks aga kahjuks Eesti teedel sõidaks bussi lihtsalt juppideks.