• Advertisement
East Side Customs

1971 T2

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: 1971 T2

PostitusPostitas ingmar » Pühapäev Apr 26, 2015 9:53 pm

me gusta!
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2375
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas canarbic » Esmaspäev Apr 27, 2015 9:22 pm

Cool :)

Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest :)

Tagaosas siis häkkid õõtsadega midagi? Sinu madalduse juures kannataks isegi tagant nuut madalamaks tõsta hamba jagu. Mina tõstsin ühe nuudi võrra tagant madalamaks ja tagatiiva ääre kõrgus maast hetkel 53 cm. Läbilöögi puks toetub otse öötsal oleva taldriku vastu. Selleks et torsioonid hakkas tööle peaks puksist ühe ringi jagu maha lõikama. Lihtsalt infoks, tallan ka just sama rada aga mitte nii radikaalselt.

Me like!
Viimati muutis canarbic, Teisipäev Apr 28, 2015 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: 1971 T2

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Apr 28, 2015 2:58 pm

Väga edev.
Jätka samas vaimus :)
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 911
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: 1971 T2

PostitusPostitas Mart » Teisipäev Apr 28, 2015 10:34 pm

Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
 
Postitusi: 334
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas canarbic » Kolmapäev Apr 29, 2015 4:02 pm

Mart kirjutas:Lihtsalt infoks, et tagatorsioone saab ka peenemalt timmida kui ühe terve hamba jagu üles või alla.



Nimelt??
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: 1971 T2

PostitusPostitas onurenka » Kolmapäev Apr 29, 2015 5:46 pm

Mul on plaan need reguleeritavad panna.
Manused
late_bay.jpg
late_bay.jpg (65.5 KB) Vaadatud 19025 korda
onurenka
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 193
Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas kaupz » Kolmapäev Apr 29, 2015 6:41 pm

canarbic kirjutas:Cool :)
Nagu näen siis hakkab ratas vastu juhi prset käimä? No pane sinna ikka mingi plekk vahele ka, samas äkki piisab lihtsalt istmest :)
Me like!

radikaalsemad stantsijad tõstavad istet 10cm:
Pilt
neil hulga albumeid ja fotosid:
https://www.facebook.com/pages/Cbcustom ... tos_albums
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 845
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: 1971 T2

PostitusPostitas canarbic » Kolmapäev Apr 29, 2015 11:35 pm

Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada :)
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: 1971 T2

PostitusPostitas Mart » Neljapäev Apr 30, 2015 2:50 pm

Ei mõelnud neid poldiga reguleeritavaid hoobasid. Peenema reguleerimise võimalus on tagatorsioonidel juba tegelikult sisse projekteeritud. Trikk on selles, et torsiooni sisemise ja välimise otsa hammaste arv on natuke erinev. See tähendab, et torsiooni kere ja õõtshoova suhtes pöörates on hoova jaoks võimalik leida ka hulk kahe hamba vahelisi asendeid. Olen paaril väsinud vedrudega bussil sedasi taguotsa natuke kõrgemale tõstnud, soovi korral saab samamoodi ka allapoole lasta.


canarbic kirjutas:Need reguleeritavad kindlasti parim lahendus. Mis selliste hind on? Ei viitsi ise googeldada :)
Tõeline auto sõidab ilma veeta!
Kasutaja avatar
Mart
"know-how"
"know-how"
 
Postitusi: 334
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 12:44 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas onurenka » Neljapäev Apr 30, 2015 4:33 pm

need on vist mingi 350-450 eurtsi vahel.
onurenka
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 193
Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas onurenka » Pühapäev Mai 10, 2015 9:55 am

nüüdseks on terve buss helitõkkega tehtud.
Manused
image (1).jpg
onurenka
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 193
Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas pikksilm » Pühapäev Mai 31, 2015 6:13 pm

onurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.

Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks teha :wink:
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" :rock: )
Kasutaja avatar
pikksilm
teadja-inime
teadja-inime
 
Postitusi: 42
Liitunud: Laupäev Sept 22, 2012 4:35 am

Re: 1971 T2

PostitusPostitas onurenka » Teisipäev Juun 02, 2015 12:26 am

pikksilm kirjutas:
onurenka kirjutas:Pikksilm,
Kõik amordi küsimused on mul veel lahendamisel. Kõik need probleemid on juba näha aga ei ole veel pea murdma hakanud. Kui välja mõtlen siis panen pilte ja annan teada, kui sa enne jõuad, siis ole hea anna mulle ka teada.

Probleemile lahendus on lihtne, sild tuleb 4" asemel 3" kitsamaks teha :wink:
Amordi kinnituskohti ümber tegema ei pea ja amordile jääb otsaplaadiga ka natuke alla 10mm vahe.
Mis mõõdus rehve kasutad ?
Saaksid mõõta madalaimas astmes alumise torsioonitoru kõrguse maast ? (Lihtsalt nägin su bussist instagrami pilti uhke pealkirjaga "Eesti madalaim hipikas" :rock: )


Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusest :)
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.
onurenka
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 193
Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1971 T2

PostitusPostitas pikksilm » Kolmapäev Juun 10, 2015 9:06 am

onurenka kirjutas:Vaata eelmisel leheküljel mul pilt madalaimas astmes madaldusest kui ka amordi kinnituse lahendusest :)
all 15 tolli 195/50 vist, kui nüüd õieti mäletan.

Kruvisin eile lõpuks tagasilla keskmistest hammastest kolm hammast allapoole (Välimised hambad on kinni lihtsalt), taguosa jäi isegi 40mm kõrgemale esiosast ning rattad pidi juba koos käändmikega külge panema, aga vot nina nii madalale ei saanud kui sul :lol:
Roolikarp sai nii täpselt silmajärgi pandud, et karbist väljuv hoob käib vastu alumise torsioonipaki poldipead.
Esisilla otsaplaadi nurk jäi 80mm kõrgusele, seda siis tavaliste käändmikutega ning ümberarvutades sinuomadest 5% madalamate rehvidega veel.
Esiamortide alumise kinnituse tikkpolti pidi vaid 5mm lühemaks lõikama, läks vastu otsaplaati muidu, isegi amordile jäi 40mm käiku veel.
Kasutaja avatar
pikksilm
teadja-inime
teadja-inime
 
Postitusi: 42
Liitunud: Laupäev Sept 22, 2012 4:35 am

Re: 1971 T2

PostitusPostitas onurenka » Neljapäev Juun 11, 2015 6:33 am

Pikksilm, kuidas sul taga veovõll jäi, ei käi vastu raami?
Ma tellisin taha reguleeritavad plaadid aga saadeti valed, nüüd ootan uusi.
onurenka
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 193
Liitunud: Kolmapäev Dets 03, 2008 8:29 pm
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist