• Advertisement
East Side Customs

VW t2 Bay Window de-luxe walk through

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Pühapäev Okt 09, 2011 7:53 pm

Ostsin bussi aastal 2000 esimese õppelaenu eest. Umbes aasta sai sõidetud ja siis mõtlesin alustada keretöödega. Mingil määral sai buss lahti võetud ja osa töödest tehtud. Kuna kool oli pooleli ja kroonide kogus taskus ülimalt piiratud jäi asi pooleli ja müüsin bussi maha, läks Türile. Vahepeal läks 10 aastat mööda ja põrkasin täiesti juhuslikult Pärnu rannas kokku tüübiga kellele bussi müüsin. Vana ütles et on bussi aatomiteks tõmmanud ja seisab kuivas garaasis viimased 10 aastat. Kuna temal oli asjast siiber ja ajas mulle miskit Emexi-se viimise juttu siis mina otsustasin et tuleb asjaga tegelema hakata uuesti. Seega buss on nüüd minu käes tagasi ja hakkan vaikselt sättima. Muidugi teha väga palju, põhimõtteliselt pole peale suhteliselt hästi säilinud plekkide midagi kasutatavat. Seega vaja panna alla ulme aeg ja €. Ega muud kui tuleb otsast pihta hakata.
Manused
IMG_2649.JPG
IMG_2648.JPG
IMG_2653.JPG
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas ingmar » Pühapäev Okt 09, 2011 10:22 pm

toorik paistab hea :)

mis autost "popid" käe toetamisega istmed pärit on?
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2375
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Esmaspäev Okt 10, 2011 12:31 pm

Minu mäletamist mööda oli -80 date Fiat Chroma.


Muidugi sellised oleks eriti lux:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas kaupz » Reede Okt 28, 2011 11:28 pm

mis see läbi-jalutatav tähendab?
VW t2 Bay Window de-luxe walk through
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 848
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Laupäev Okt 29, 2011 11:14 am

Seda et ees on kaks eraldi istet, ehk et saab kahe isme vahelt taha kongi jalutada. Nii seda tüüpi muukeelsestes foorumites nimetatakse.

Ja deluxe peaks olema siis väikeste avatavate vent akendega ees ja taga.
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Pühapäev Mär 18, 2012 10:09 pm

Vahepeal siis niipalju juhtund et Soomest kohale jõudnud 6 ribaline kiirema käiguga kast. Mootor ka hetkel aatomieks tõmmatud ja hakkab vaikselt kokku tagasi saama. Loodame et suvel saab mootori käima ja aiste vahele. Keretööd PEAKS :) ka idee järgi see aasta õnnestuma. Siis veel sisu ja muud jutud.... Eks näis, kiiret pole.
Manused
Pilt0613.jpg
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Mär 19, 2012 12:52 pm

canarbic kirjutas:Keretööd PEAKS :) ka idee järgi see aasta õnnestuma.

kuidas muidu teha plaanid? Õige oleks praegune otse plekili mätsitud pahtel maha võtta ning metallile ikka krunt / krundid peale panna, millele siis pahtel. Samas see suurendab töömahtu päääris märgatavalt. Eeldades, et praegune pahteldus kriitikat kannatab.

Teet,
kere puhul küll perfektsionist, aga suvesõiduki puhul kaaluks tõsiselt, kas ikka tasub ideaali püüdma minna...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Esmaspäev Mär 19, 2012 2:14 pm

Ilmselt tuleb ikkagi kogu kere haljaks lasta. Auto seisnud ca. 10 aastat sama ebamäärase pahtli ja krundi kihi all.

Värvilahenduse ja lõpptulemuse loodaks saada selliseks:
Manused
6129884033_ff7d2245aa (1).jpg
6129884033_ff7d2245aa (1).jpg (125.11 KB) Vaadatud 28624 korda
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas jeff01 » Esmaspäev Mär 19, 2012 7:31 pm

pahtel tasuks juba seepärast maha ajada, et sellist bussi tasub juba plekist taastada mitte pahtlist ning kohe kui haljas on, tuleb krunt peale ning plekksepa juurde. Ka täiesti loppis autosid suudetakse spetsialistide juures nii sirgu ajada, et pahtlit pole kusagil üle 2mm seljas. Tänapäeval jääb kahjuks aga see plekksepa osa vahelt ära ja sirgu aetakse paksu pahtlikorra abil, mis värvikahjustuse korral niiskust sisse hakkab imama. Kui sa plekini puhtaks ei võta võib ka juhtuda et niiskus saab vahele tagantpoolt kui plekk mõnest kohast hõre on.
Puhtaks ajamine ei tähenda alati liivapritsi ja kui tugevamad servad saab sellega kenasti puhtaks siis suuremad punnad vaid rohke vaeva ja higiga...
Aga kui arvad, et sa üle paari aasta teda pidada ei viitsi siis saab ta ka 2-3x odavamalt värvi alla.
Edu!
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas kaupz » Esmaspäev Mär 19, 2012 10:55 pm

Kuulsin ühte arvamust, et soodaprits on õrnem ja ei jäta metalli pärast nii tundlikuks.
Pärast liivapritsi pidi väga kiiresti oksüdeeruma, enamus metalle (ka valuveljed näiteks).
Hinnavahet aga kahjuks ei tea.

Mis mootor on, kas mängib välja kiirema 6-ribise kasti ülekandega, et jõudu väheks ei jää.

Vahepeal arvasin et mulle kõlbab ka rat-style ja pintsliga võõbatud kere, aga sellise läikiva ja maheda värvitooni vastu ikka ei saa.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 848
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas ingmar » Esmaspäev Mär 19, 2012 11:23 pm

teades selle bussi südamesse minevaid asju... siis tõstkem käsi - mitmel inimesel on maarjamaal täiesti kap.remonditud 2.0 moto? pakun et sellest masinast saab VÄGA püss ja 6ribiga on hea öko ja minekuga
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2375
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Kolmapäev Mär 21, 2012 2:54 pm

Plaanis siis taastada mootor originaal seisukorda -1971cm3, topeltkarbussid, hüdrotõukurid. Samas suhteliselt odav on ka töömahtu suurendada 2056cm3 -le suuremate silindrite-kolbide paigaldamisega. Oskab keegi kommenteerida kas reaalselt sellest midagi muutub kui kaaned, karpad, nukad jmt. jäävad samaks? Netist olen tuulanud aga pole väga läbi jõudnud töödelda kogu infot.
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas jeff01 » Kolmapäev Mär 21, 2012 8:28 pm

Mõtled, et kas jõudu juurde saad selle 85 kuupsentimeetriga ?
see on umbes 4% su mootori töömahust, arvestades seda, et muud sa järgi ei aita ja täiteaste väheneb siis jõulisa võib tulla vast kuni 3% :rock:
Arvestades seda, et mootor on bussil ja silindriseinad jäävad suurema kolvi tõttu õhemad väheneb nende eluiga ja kuumataluvus aga suuremal määral kui need mõned protsendid....koguni kümneid protsente tegelikult.
For race engine: igal juhul JAH
Lihtsalt bussi mootoriks: pigem EI
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Teisipäev Apr 03, 2012 7:47 pm

Vahepeal siis juhtunud niipalju et Ingmari kaudu jõudis minuni nädala jooksul peale tellimuse esitamist kahest erinevast paigast hunnik väikseid karbikesi. Aitäh, kiire töö! Otsustasin siis minna seda teed et taastan mootori 100% selisena nagu ta tehasest välja tuli.

Sai veel täna mootori pooltele korralik pesu tehtud ja nüüd julgeks hakata mootorit kokku panema. Kuna mootori kokku panekuks vajaliku pukka meil "kontoris" pole siis sai ise aretatud värvipukast ja kolmese pemmi stange amordist hübriid. Toimib väga hästi ja mootorit saab liigutada ka ümber oma telje :)
Manused
IMG_4601.JPG
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW t2 Bay Window de-luxe walk through

PostitusPostitas canarbic » Kolmapäev Apr 11, 2012 9:15 am

Sai siis bussiga liivapritsis ära käidud. Põhi ja uste-luukide servad roostest ja tihendi liimist jmt puhtaks lastud. Peale liivapritsi läks kohe epokrunt peale. Keevitamist on aga sellise vanusega bussi kohta väga vähe.
Manused
DSCN0026.JPG
IMG_4558.JPG
IMG_4667.JPG
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Järgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline