• Advertisement
East Side Customs

Transporter, Caravelle Uno bussipark

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Dets 10, 2012 10:38 pm

uno kirjutas:Veovõll ka paigas esisillas

ilmateade rääkis just, et see kulub marjaks ära - homme tuleb lund, ülehomme kah.

kuidas muidu bussi juhitavus libedal nelikveo sisselülimisel paraneb? Mind pööras talvisesse nelikveousku just "4x4" buss. UAZ-furgoon omas tagaveolisena täiesti kohutavat juhitavust, aga esisilla sisselülitamisel oleks kui teise masinasse istunud. Kaks vedavat silda ei ole ainult läbivus - see on palju enamat ja kulub ka madala kliirensiga masinale me laiuskraadil ära.

jõudu,
Teet
(ei oma talvisel sõiduautol ühtegi avatud difrit. Difreid on muidugi kolm ja keskmine on jäik ;) )
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Teisipäev Dets 11, 2012 2:22 am

Teet kirjutas:
uno kirjutas:Veovõll ka paigas esisillas

ilmateade rääkis just, et see kulub marjaks ära - homme tuleb lund, ülehomme kah.

kuidas muidu bussi juhitavus libedal nelikveo sisselülimisel paraneb? Mind pööras talvisesse nelikveousku just "4x4" buss. UAZ-furgoon omas tagaveolisena täiesti kohutavat juhitavust, aga esisilla sisselülitamisel oleks kui teise masinasse istunud. Kaks vedavat silda ei ole ainult läbivus - see on palju enamat ja kulub ka madala kliirensiga masinale me laiuskraadil ära.

jõudu,
Teet
(ei oma talvisel sõiduautol ühtegi avatud difrit. Difreid on muidugi kolm ja keskmine on jäik ;) )



4WD sisselülitamisel paraneb juhitavus ikka päris korralikult
Kõik oleneb ka mootori võimsusest.
Üks eelis on juba see, et saad kohapealt minema ilma ukerdamiseta
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas kaupz » Teisipäev Dets 11, 2012 2:17 pm

Kõva põhjakaitse ringi pead tegema, kui 10a Eesti soolas sõita tahad.
uno kirjutas:Üks eelis on juba see, et saad kohapealt minema ilma ukerdamiseta
" Mida parem on su 4WD läbivus, seda pikem tee on puksiirini ! :tuld: "

Ja pidurdustee on "üherattaveolistega" ikka sama pikk.
Endalgi tuttavad kes Audi Quattro omamise järel enam teist varianti ostma ei hakka.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 851
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Reede Dets 14, 2012 11:06 am

Täna hommikuse seisuga siis seis 0:1 ehk siis sikutati mind kraavist välja

Pean kordama Hr Urbaani sõnu " Vaegveoliste juhid, tehke ennem sõitma hakkamist klaasid kaabitsaga puhtaks, siis ei pea keset teed sõitma ja vastutulijad ei pea vallis sõitma"

Syncrol lukud toimivad, decoupler samuti kraavis liikusin edasi-tagasi, aga vat teepeale välja ei vedanud.
Peab ikka ka veniva köie talveks bussi vaatama :) või siis vintsi ette
Viimati muutis uno, Reede Dets 14, 2012 12:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas Brick » Reede Dets 14, 2012 12:01 pm

Kui kumbki ei saa ise hangest/kraavist välja, siis ju pole su 4vedu mu 1vedust parem ühti ... :lol:

talverõõmud: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54081
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 212
Liitunud: Laupäev Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Reede Dets 14, 2012 12:07 pm

Brick kirjutas:Kui kumbki ei saa ise hangest/kraavist välja, siis ju pole su 4vedu mu 1vedust parem ühti ... :lol:

talverõõmud: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54081



Ma olin sügavamal kraavis :wink:
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Pühapäev Dets 16, 2012 7:43 pm

Käisin Väge-Täisil külas, kui nad Kaidoga koos viscodel õli vahetasid.

Suur hoog ja tuisuvallid = 360* ja 10min puksimist :D

Pilt

Pilt

Peab ikkagi naeltega talverehvid alla panema
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Teisipäev Dets 25, 2012 12:53 pm

Eile näppisin natuke Coachi, et see sellisesse sõidukorda saada, et muretult teepeal liikuda saaks.
Sumbuti ehitasin alla, kuid siis märkasin, et käigukastist vaatavad hammasrattad vale kohapealt välja
Esimese käigu hammasrataste kohapealt siis korpusest midagi tahtnud välja tulla.
Järgmine töö Coachiga siis teada :)
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Kolmapäev Jaan 02, 2013 10:45 am

Eelmise aasta viimastel päevadel tegi syncro mul tublit tööd :)
Sai üks bensiinimootoriga T3 Varale South Parki viidud.

Pilt

Saskia sai lõpuks endale teemale vastava sipupüksid selga :)

Pilt
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Reede Jaan 11, 2013 12:06 pm

Täna jõudis kohale visco õli 500g (kodus on veel 278 g ja siis peaks veel ühest kohast saabuma 280g)
Punased on käivitamise jaoks mõeldud pistikud, et ei peaks koguaeg akuni kaevama enda auto käivitamiseks või siis kellegi aitamiseks.

Pilt
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Reede Jaan 18, 2013 2:51 pm

Täna saabus siis trahv soome registrilt.

1000 EUR :(
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas Brick » Reede Jaan 18, 2013 3:14 pm

Maksad?
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 212
Liitunud: Laupäev Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Neljapäev Jaan 24, 2013 10:40 am

Eks tuleb maksta jah. Teinekord vaja ikkka soome minna, siis ei pea põdema, kas pannakse käed raudu või mitte.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Pühapäev Jaan 27, 2013 10:46 pm

Nädalavahetusel sai sõbraga tegeletud Coachiga.
Võtsime käigukasti maha ja leitsime pahanduse tegijad üles, mis korpuse ära lõhkusid
1,9bensu mootori kast nii lihtsalt alla ei istu diisel mootori otsa
Sidurikoda teine ja hoovastik samuti otsast teistsugune

Sõber tegi ka mõned pildid

hõljuv buss:
Pilt
kast maas;
Pilt
Pilt
auk käigukasti padja poolses otsas:
Pilt
Pilt
Pilt
ja kurja-juured ise siin;
Pilt
pildil nr 12 märgitud jublakad vag nr 091301146;
Pilt
käigu-hoovastik sai ka uued puksid alates k.kangist kuni k.kastini välja:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Reede Veebr 01, 2013 1:57 am

Täna jõutsin lõpuks Coachiga nii kaugele, et sain Urbani käest saadud 4 käigulise kasti alla ja bussi uuesti säitma.
1,6 td on ikka siga lahja aparaat. Peab ikka 1,9td mootorit otsima jälle hakkama.
Tegelikult oleks vaja ainult plokki ja plokikaant koos klapikambrikaanega. Turbo ei teeks ka paha, sest hetkel Coachil peal olev turbo vist ei ela kaua.
Ülejäänud jubinad selleks swapiks on olemas.... isegi kaks komplekti.
Ma arvan, et see nädalavahetus vist ei jõua Syncro värvimise talguid veel korraldada, sest keevitustööd ennekõige.
Ehk järgmine nädalavahetus saab midagi korraldad.
Syncrol veel niipalju, et foorumites laias maailmas räägitakse ikka õigust. 1,6td sidur ei pea 1,9td mootori peal vastu. Hetkel 3. käiguga sidur libiseb mõnuga.
Homme uurin Forssist, palju 1,9td korv ja ketas maksab.
Äkki keegi oskab kohe öelda, kas 1,9td korv 1,6td hoorattaga kokku läheb või pean hakkama 1,9td hooratast treima?
Muidu ei pidanud saama T3 starterit kasutada.
Eks homme õhtul teen jälle kokkuõtte bussidega tegelemisest.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

EelmineJärgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist