8. leht 15-st

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 10, 2012 10:38 pm
Postitas Teet
uno kirjutas:Veovõll ka paigas esisillas

ilmateade rääkis just, et see kulub marjaks ära - homme tuleb lund, ülehomme kah.

kuidas muidu bussi juhitavus libedal nelikveo sisselülimisel paraneb? Mind pööras talvisesse nelikveousku just "4x4" buss. UAZ-furgoon omas tagaveolisena täiesti kohutavat juhitavust, aga esisilla sisselülitamisel oleks kui teise masinasse istunud. Kaks vedavat silda ei ole ainult läbivus - see on palju enamat ja kulub ka madala kliirensiga masinale me laiuskraadil ära.

jõudu,
Teet
(ei oma talvisel sõiduautol ühtegi avatud difrit. Difreid on muidugi kolm ja keskmine on jäik ;) )

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 11, 2012 2:22 am
Postitas uno
Teet kirjutas:
uno kirjutas:Veovõll ka paigas esisillas

ilmateade rääkis just, et see kulub marjaks ära - homme tuleb lund, ülehomme kah.

kuidas muidu bussi juhitavus libedal nelikveo sisselülimisel paraneb? Mind pööras talvisesse nelikveousku just "4x4" buss. UAZ-furgoon omas tagaveolisena täiesti kohutavat juhitavust, aga esisilla sisselülitamisel oleks kui teise masinasse istunud. Kaks vedavat silda ei ole ainult läbivus - see on palju enamat ja kulub ka madala kliirensiga masinale me laiuskraadil ära.

jõudu,
Teet
(ei oma talvisel sõiduautol ühtegi avatud difrit. Difreid on muidugi kolm ja keskmine on jäik ;) )



4WD sisselülitamisel paraneb juhitavus ikka päris korralikult
Kõik oleneb ka mootori võimsusest.
Üks eelis on juba see, et saad kohapealt minema ilma ukerdamiseta

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 11, 2012 2:17 pm
Postitas kaupz
Kõva põhjakaitse ringi pead tegema, kui 10a Eesti soolas sõita tahad.
uno kirjutas:Üks eelis on juba see, et saad kohapealt minema ilma ukerdamiseta
" Mida parem on su 4WD läbivus, seda pikem tee on puksiirini ! :tuld: "

Ja pidurdustee on "üherattaveolistega" ikka sama pikk.
Endalgi tuttavad kes Audi Quattro omamise järel enam teist varianti ostma ei hakka.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Dets 14, 2012 11:06 am
Postitas uno
Täna hommikuse seisuga siis seis 0:1 ehk siis sikutati mind kraavist välja

Pean kordama Hr Urbaani sõnu " Vaegveoliste juhid, tehke ennem sõitma hakkamist klaasid kaabitsaga puhtaks, siis ei pea keset teed sõitma ja vastutulijad ei pea vallis sõitma"

Syncrol lukud toimivad, decoupler samuti kraavis liikusin edasi-tagasi, aga vat teepeale välja ei vedanud.
Peab ikka ka veniva köie talveks bussi vaatama :) või siis vintsi ette

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Dets 14, 2012 12:01 pm
Postitas Brick
Kui kumbki ei saa ise hangest/kraavist välja, siis ju pole su 4vedu mu 1vedust parem ühti ... :lol:

talverõõmud: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54081

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Dets 14, 2012 12:07 pm
Postitas uno
Brick kirjutas:Kui kumbki ei saa ise hangest/kraavist välja, siis ju pole su 4vedu mu 1vedust parem ühti ... :lol:

talverõõmud: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54081



Ma olin sügavamal kraavis :wink:

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Pühapäev Dets 16, 2012 7:43 pm
Postitas uno
Käisin Väge-Täisil külas, kui nad Kaidoga koos viscodel õli vahetasid.

Suur hoog ja tuisuvallid = 360* ja 10min puksimist :D

Pilt

Pilt

Peab ikkagi naeltega talverehvid alla panema

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Teisipäev Dets 25, 2012 12:53 pm
Postitas uno
Eile näppisin natuke Coachi, et see sellisesse sõidukorda saada, et muretult teepeal liikuda saaks.
Sumbuti ehitasin alla, kuid siis märkasin, et käigukastist vaatavad hammasrattad vale kohapealt välja
Esimese käigu hammasrataste kohapealt siis korpusest midagi tahtnud välja tulla.
Järgmine töö Coachiga siis teada :)

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 02, 2013 10:45 am
Postitas uno
Eelmise aasta viimastel päevadel tegi syncro mul tublit tööd :)
Sai üks bensiinimootoriga T3 Varale South Parki viidud.

Pilt

Saskia sai lõpuks endale teemale vastava sipupüksid selga :)

Pilt

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Jaan 11, 2013 12:06 pm
Postitas uno
Täna jõudis kohale visco õli 500g (kodus on veel 278 g ja siis peaks veel ühest kohast saabuma 280g)
Punased on käivitamise jaoks mõeldud pistikud, et ei peaks koguaeg akuni kaevama enda auto käivitamiseks või siis kellegi aitamiseks.

Pilt

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Jaan 18, 2013 2:51 pm
Postitas uno
Täna saabus siis trahv soome registrilt.

1000 EUR :(

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Jaan 18, 2013 3:14 pm
Postitas Brick
Maksad?

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Neljapäev Jaan 24, 2013 10:40 am
Postitas uno
Eks tuleb maksta jah. Teinekord vaja ikkka soome minna, siis ei pea põdema, kas pannakse käed raudu või mitte.

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Pühapäev Jaan 27, 2013 10:46 pm
Postitas uno
Nädalavahetusel sai sõbraga tegeletud Coachiga.
Võtsime käigukasti maha ja leitsime pahanduse tegijad üles, mis korpuse ära lõhkusid
1,9bensu mootori kast nii lihtsalt alla ei istu diisel mootori otsa
Sidurikoda teine ja hoovastik samuti otsast teistsugune

Sõber tegi ka mõned pildid

hõljuv buss:
Pilt
kast maas;
Pilt
Pilt
auk käigukasti padja poolses otsas:
Pilt
Pilt
Pilt
ja kurja-juured ise siin;
Pilt
pildil nr 12 märgitud jublakad vag nr 091301146;
Pilt
käigu-hoovastik sai ka uued puksid alates k.kangist kuni k.kastini välja:
Pilt
Pilt

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitatud: Reede Veebr 01, 2013 1:57 am
Postitas uno
Täna jõutsin lõpuks Coachiga nii kaugele, et sain Urbani käest saadud 4 käigulise kasti alla ja bussi uuesti säitma.
1,6 td on ikka siga lahja aparaat. Peab ikka 1,9td mootorit otsima jälle hakkama.
Tegelikult oleks vaja ainult plokki ja plokikaant koos klapikambrikaanega. Turbo ei teeks ka paha, sest hetkel Coachil peal olev turbo vist ei ela kaua.
Ülejäänud jubinad selleks swapiks on olemas.... isegi kaks komplekti.
Ma arvan, et see nädalavahetus vist ei jõua Syncro värvimise talguid veel korraldada, sest keevitustööd ennekõige.
Ehk järgmine nädalavahetus saab midagi korraldad.
Syncrol veel niipalju, et foorumites laias maailmas räägitakse ikka õigust. 1,6td sidur ei pea 1,9td mootori peal vastu. Hetkel 3. käiguga sidur libiseb mõnuga.
Homme uurin Forssist, palju 1,9td korv ja ketas maksab.
Äkki keegi oskab kohe öelda, kas 1,9td korv 1,6td hoorattaga kokku läheb või pean hakkama 1,9td hooratast treima?
Muidu ei pidanud saama T3 starterit kasutada.
Eks homme õhtul teen jälle kokkuõtte bussidega tegelemisest.