• Advertisement
East Side Customs

Transporter, Caravelle Uno bussipark

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas marco » Pühapäev Dets 29, 2013 5:25 pm

Mis seal lõdviku vahel on tagasilöögi klapp? Milleks?
Terv. Marco
Kasutaja avatar
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 302
Liitunud: Laupäev Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Pühapäev Dets 29, 2013 7:35 pm

ei ole tagasilöögiklapp :)
See on üleminek jämedamalt voolikult peenemale
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas syncronaut » Kolmapäev Jaan 01, 2014 4:41 pm

Kas ei ole ohtu, et turbost paiskuv kuumus kummivooliku sulatab ja selle tagajärjel õli mootorist väljub ? või kasutasid mõnda kuumakindlat vooliku?

ei lugenud kusagilt mille turboga on tegemist? kinnitused tunduvad muidugi kenasti sobivat JX kolle külge
syncronaut
asjapulk
asjapulk
 
Postitusi: 3
Liitunud: Esmaspäev Okt 28, 2013 11:30 am

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Kolmapäev Jaan 01, 2014 8:55 pm

Selel kummivooliku kohta päris palju arvamusi. Soomlased ja Inglased on kasutanud kummivoolikuid ja sõitnud sellega 1000 kilomeetreid, mitte midagi pole juhtunud
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas kaupz » Kolmapäev Jaan 01, 2014 11:28 pm

Hydroscand peaks sobiva mõõduga ja otsikutega metall+kumm kompoti suutma kokku keerata küll.
Kui terves tükis metall toruga välja ei mängi.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 848
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Jaan 06, 2014 10:43 am

Buss jälle liikvel.
Turbo sikutab mõnusalt. Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt, aga seda päris hästi tunda :)
Käigukast töötab ilusti, ainult tänu 4. käigu ülekande muutusele (enne oli 0,78 nüüd 0,85) on 90km/h sõites pöörded ca 3500rpm.
Egas midagi, sõidan aeglasemalt :D

Täna saabusid sellised vidinad 8)

Pilt

Igalt poolt, kust kaupa tellid, saab kaasa selliseid asju :D

Pilt

Pilt


Saskiale need hullult meeldivad :)
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas Brick » Esmaspäev Jaan 06, 2014 12:17 pm

uno kirjutas:Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt

Kas 1.9td vurr pole parem seetõttu, et on väiksem ja läheb varem käima? Maasturil peaks see ju vägagi oluline olema...
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 212
Liitunud: Laupäev Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Jaan 06, 2014 12:43 pm

Brick kirjutas:
uno kirjutas:Turbo lag eriti ei muutunud. Nüüd hakkab sikutama ca 2200 rpmi pealt

Kas 1.9td vurr pole parem seetõttu, et on väiksem ja läheb varem käima? Maasturil peaks see ju vägagi oluline olema...


Oleneb turbost. KKK14 turbole see kaalikas, mis peale läks, kõrvale panna, siis KKK14 tundus nagu mänguasi :D
Samas papsi T4 2,5tdil oli samuti KKK14 peal.
Volvo 2,5tdil 103kw oli samasugune turbo nagu ma nüüd enda 1,9 AAZile peale panin.
Kõik oleneb kuumakoja ja tiivikute parameetritest.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Teisipäev Jaan 07, 2014 1:01 am

Võtsin täna enda käigukasti lahti ja vaatasin, mis sees toimunud on.
Ühesõnaga on lihtsam uus kast otsida, kui seda taastama hakata.
Peavõllil on sooned sees ja selle taastamine läheb rohkem maksma, kui teine kasutatud kast.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas marco » Teisipäev Jaan 07, 2014 8:23 am

uno kirjutas:Võtsin täna enda käigukasti lahti ja vaatasin, mis sees toimunud on.
Ühesõnaga on lihtsam uus kast otsida, kui seda taastama hakata.
Peavõllil on sooned sees ja selle taastamine läheb rohkem maksma, kui teine kasutatud kast.


Kas 2wd kastil on see peavõll sama? Ise pole syncro kasti kaugelt ka näinud. Aga üks 2wd kast on mul juppeks võetud, kui miskit peaks sobima.
Terv. Marco
Kasutaja avatar
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 302
Liitunud: Laupäev Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Teisipäev Jaan 07, 2014 11:52 am

5 käigulise kasti võll peaks olema sama. Äkki oskad kasti koodi öelda?
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas marco » Teisipäev Jaan 07, 2014 3:46 pm

Minu mäletamist mööda kunagi otsisin sellel kastil koodi, aga ei leidnud, sest vanus on oma töö teinud. Meelest aga ei lähe, et see kast oli nii aeglane, et põhja gaasiga mäest alla sain ikka 90 kätte.
Terv. Marco
Kasutaja avatar
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 302
Liitunud: Laupäev Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Neljapäev Jaan 09, 2014 1:51 pm

Täna saabus selline vidin :)

Pilt

Mingi päev peab leidma aega, et see pumbale sisse monteerida, eks siis paistab, kuidas bussi liikumine muutub.
Arvatavasti pean pihustid ära vahetama, sest hetkel on ilma turbota 1,9d pihustid peal.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas tmurk » Neljapäev Jaan 09, 2014 2:20 pm

uno kirjutas:Täna saabus selline vidin :)



Mingi päev peab leidma aega, et see pumbale sisse monteerida, eks siis paistab, kuidas bussi liikumine muutub.
Arvatavasti pean pihustid ära vahetama, sest hetkel on ilma turbota 1,9d pihustid peal.


Mis imeloom see nüüd õieti on ?


Tõnu
tmurk
teaduskraadi kandidaat
teaduskraadi kandidaat
 
Postitusi: 88
Liitunud: Reede Mai 13, 2011 8:02 am

Re: Transporter, Caravelle Uno bussipark

PostitusPostitas uno » Neljapäev Jaan 09, 2014 4:50 pm

See on kõrgusrve pumba sisse käiv kütuse peale andmise pulk. Mida rohkem turbo puhub, seda alla poole see pulk liigub ja annab kütust rohkem pihustitele peale.
Ehk siis rohkem õhku, rohkem kütust, rohkem võimsust. :D


Küll soome keelne jutt, aga ehk saab aimu

http://www.netikka.net/vepiku/syotto.htm
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

EelmineJärgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist