• Advertisement
East Side Customs

VW T2b Caravelle 2.0 (73)

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

VW T2b Caravelle 2.0 (73)

PostitusPostitas Zed » Teisipäev Sept 18, 2012 12:19 am

Eelmise aasta lõpus juhtusin saama sellise sõiduki omanikuks:

T2 aastast 1973
passis on 5 kohta
mootor on vist 2 liitrine

Pilt

Pilt

Väga suurt vajadust  seda sõidukit hetkel osta ponudki aga kuna
tuttaval oli raha vaja ja iseenesest buss mulle väga meeldib, sai see ära ostetud.
Müüja lubas, et võin bussi tema garaazis hoida niikaua, kuni seda ehitama hakkan.

Talvel sai bussile tellitud VWHeritage-st kohutavalt palju juppe, mis maksid oluliselt rohkem, kui buss ise.
Ehk siis kõik kere- ja raamidetailid, mis paistsid vahetust vajavat, kogu pidurisüsteem
koos kõigi torude, peapumba jms, kõik tihendid, kaitserauad, iludetailid, tuled jne, lõpuks ka Offical Service Manuali.
2012 kevadel oli plaan see elektriliseks konverteerida ja Tallinn-Monte-Carlo elektrisõidukite  ralli läbi sõita,
aga jäin hilja peale ja rahadega oleks ka kitsaks jäänud. Seega sai kiiruga uuendatud elektri-Pobeda ning sellega edukalt ralli läbitud.
Bussist oli lõppeesmärgina valmis saada järjestikhübriid, 180 km elektriga ja edasi bensiinigeneraator abiks.
Vahepeal oli siis jube kiire ja bussiga pole midagi korda saatnud. Nüüd sain teada, et endine
omanik oli selle taas kord garaazist välja visanud, ning ilmselt pean Pobeda kuhugi mujale talvekorterisse viima
ja hippie-van-i endale garaazi tooma, talvel hea keevitada, värvi maha nühkida jms teha. Hetkel on elektriliseks konverteeriminre tahaplaanile
jäänud, elektrisõidukeid on kole palju kogunenud ka, üritaks selle originaalmootoriga (kuigi 73 aastal vist 2,0 mootor
polnud originaal) liikuma panna. Kuna minu viimane kokkupuude õhkjahutusega mootorite vallas oli 80-datel Riga võrriga,
siis väga vaimustunud ma mootori remontimisest pole. Väidetavalt peaks mootor isegi käima minema, mingi karburaatorite jama pidi olema.
Kui keegi viitsib vähekegi juhendada, siis võin ise ka mootori korda teha, manuali lugesin juba diagonaalis läbi.

Mõned küsimused ka:
- Kuidas ma aru saan milline mootor mul peal on?
- Oskab keegi öelda, kes viitsib sellist mootorit remontida ja mis see maksma võib minna? Nii suurusjägu mõttes, kuna
niikuinii ei tea mis seisukorras see on, mootorit taastada kavatseks korralikult, kui üldse.
- Hooldusraamatust lugesin, et alates 75.a. olid mõned 2,0 mootorid ka sissepritsega, kas originaalsissepritse
leidmine on ja käimasaamine on midagi ületamatut? Tartust leiab muidugi ka progetava sissepritse,
mida saab üsna suvalisele mootorile külge panna, seda võib ka proovida. (suhteliselt kallis ainult)
- kas kusagilt kohapealt saab kiiremini/odavamalt varuosasid kui VW Heritage-st?

Alati muidugi võib minna algset plaani pidi ja selle elektriliseks konverteerida, selle maksumuse suurusjärk peaks jääma
sinna 6000€ kantil, akud saan Pobeda pealt ümber tõsta.

Lisaks on minu bussiga kaasas veel 2 samasugust bussi, millest minu hinnangul küll ei ole suurt midagi võtta
aga kui huvi peaks olema siis need on üsna üle. Lisaks jäävad üle kõik need osad, mis peale vahetust üle jäävad,
osad neist päris korralikud...

Järmiseid suuremai uudiseid tuleb ilmselt siis, kui garaazi tühjaks ja korda saan....
Viimati muutis Zed, Pühapäev Mär 24, 2013 2:29 am, muudetud 3 korda kokku.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Re: VW T2 -73

PostitusPostitas dexter » Teisipäev Sept 18, 2012 7:10 am

Kui oled tartust, siis mootori remondiga saad vast Joosepiga(jeff01) kokkuleppele.
Varuosasid võid uurida Ingmari käest, ehk tal kiirem allikas nende jaoks

Mootori tuvastamiseks on sul vaja leida mootori korpuse pealt mootori kood, asus minu mälu järgi karteri tuulutuse all(ehk targemad täpsustavad)

tõsi, neil mootoritel oli ka originaalis pritse peal, tean, et Ingmaril peaks selline asi ka oma valdustes vedelema

Loodan, et oli nendest vastustest natukenegi abi 8)
1966--->hea aasta, kuid aeglane...ja jääb pikaks ajaks selliseks
Kasutaja avatar
dexter
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 531
Liitunud: Pühapäev Okt 12, 2008 9:18 pm
Asukoht: Tartu

Re: VW T2 -73

PostitusPostitas canarbic » Kolmapäev Sept 19, 2012 5:29 pm

Kas sul klaase on pakkuda mõnelt bussilt mis üle on?

Saaad oma nr!
canarbic
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 71
Liitunud: Reede Okt 07, 2011 1:46 pm

Re: VW T2 -73

PostitusPostitas kaupz » Kolmapäev Sept 19, 2012 7:16 pm

Mis bussi ajalugu räägib ? millal ja kuidas ER seos tekkis.
suurte keretööde puhul järgneb ilmselgelt täis värvimine ja kirjad kaovad?

teistel bussidel/keredel pabereid ei ole?
5a pärast leidub nii mõnigi huviline kes asja teeks ka väga suurest roosteussist.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 849
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: VW T2 -73

PostitusPostitas Zed » Kolmapäev Sept 19, 2012 10:14 pm

kaupz kirjutas:Mis bussi ajalugu räägib ? millal ja kuidas ER seos tekkis.
suurte keretööde puhul järgneb ilmselgelt täis värvimine ja kirjad kaovad?
teistel bussidel/keredel pabereid ei ole?
5a pärast leidub nii mõnigi huviline kes asja teeks ka väga suurest roosteussist.


Bussi ajaloos kahjuks suurt midagi ei tea, ilmselt oli ta vikerraadio omanduses 2000-date alguses.
Siis sõitis sellega järmine omanik mõned suved ning seejärel seisis buss 7-8 aastat soojas angaaris.
Hetkel seisab õnnetuseks lageda taeva all ning sellega seoses üritan paaniliselt oma servani kola
täis kahekohalist garaazi täiesti tühjaks saada.
Õnneks seda keret väga palju eelmiste remontidega rikutud ei ole, suuri roostekahjustusi pole samuti.
Loomulikult on plaanis kogu värv eemaldada, tuleb ka teine värvilahendus.

Teised kaks keret on üles korjatud teel romulasse, minu teada neil mingeid pabereid ei ole. Osad klaasid
on neil alles ja mingeid keredetaile sealt kindlasti võib leida. Kahtlen, kas keegi viitsiks neid enam taastada,
selleks on nad liiga kaua aia taga seisnud. Üritan nädalavahetusel mingid pildid teha.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Re: VW T2 -73

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Sept 20, 2012 12:55 am

Zed kirjutas:Hetkel seisab õnnetuseks lageda taeva all ning sellega seoses üritan paaniliselt oma servani kola
täis kahekohalist garaazi täiesti tühjaks saada.

muide kui keretöö-plaan siiski katki / ootele jääma peaks, ei ole mu meelest paanikaks põhjust. Klaasid on ees ja kere tervik - kui niiskust salongi ei kogu (bussis on ka õhku-hingamist parajalt), ei lähe sisu hallitama ega ussitama. Talvetemperatuurid on madalad ja metalli oksüdatsioon seetõttu aeglane. Viimased talved on veel eriti head olnud - stabiilselt miinuskraadid. Ma praktiseerin juba 6..7 aastat masinate "hooajalist hoiustamist" (masinad jagunevad suvisteks ning talviseks) lageda taeva all ja järeldus on, et talv pole seisvale autole probleem, küll on seda aga suvi.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: VW T2 2.0 -73

PostitusPostitas Zed » Pühapäev Sept 23, 2012 11:53 pm

Nädalavahetusel jõudsin oma bussi vaatama, ühtlasi tegin mõned
pildid nendest kahest vrakist, mis mul üle on:

Pilt

Pilt

Pilt

Tubli autoehitaja Mati oli vahepeal ühelt bussilt poole suutnud küljest ära lõigata, olevat mingi tulevase
projekti juures vaja. Noh, vähemalt on mingi funktsioon...

Ühtlasi tuli mulle meelde, et sellelt roheliselt on mul vaja vasakpoolset keskmist aknaraami ning tulede kinnitusi,
minu bussil oli kolme kruviga iluvõre, VWHeritagest saadeti ühe kruviga versioon, pean pesa natuke
ümber tegema.

Kõik muu on üle, kevadel läheb ilmselt vanarauda, endal mul kohta ei ole kus neid hoida. Arvata on, et seal metsa all
roostetavad nad kiiresti ära ka. Klaase on neil terve hunnik küljes. Üle on ka minu bussi kaitserauad, tellisin juba
endale uued. Ilmselt on üle ka hunnik või isegi kaks tulesid. Endisel omanikul polnud sel nädalavahetusel aega
kõike kraami üles otsida, seetõttu pole mul kõigest veel õiget ülevaadet. Täpsem ülevaade kusagil oktoobri lõpus.
Kui keelgi on huvi mõni vrakkidest endale saada, siis asukoht on neil Hüürus, maksumus on kokkuleppeline vanaraua hind.

Garaazi suutsin juba ka enam-vähem korda saada, eesmärgiks on oktoobris buss enda juurde tarida.
Viimati muutis Zed, Reede Veebr 22, 2013 1:23 am, muudetud 1 kord kokku.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

VW T2 garaazis

PostitusPostitas Zed » Esmaspäev Nov 19, 2012 12:43 am

Buss jõudis oktoobris, paksu lume all olevana mulle garaazi. Ja täpselt selle päeva hommikul,
kui ma kaheks nädalaks Tai kuningriiki sõitsin.

Pilt

Kui ma nüüd tagasi olin jõudnud, siis uurisin bussi ka natuke lähemalt. Mootor on tõepoolest
2.0 või siis vähemalt on tal number seal kohas kus kaheliitrisel peaks see olema. Kere numbri leidsin
ka üles, see oli täiesti õige, millegipärast küll kortsus. Ajaloost suutsin tuvastada, et Eestisse jõudis
see 93. aastal ja enne seda oli ta ilmselt Soomes.
Korjasin bussist kogu tellitud kraami välja ja tuletasin meelde, mis ma kokku olin ostnud (lisaks kroomosadele)

Pilt

Ilmnes, et vähemalt mõned keredetailid on üleliigsed, kuna kere on veel päris hea. Tagakülje
pealt on üht-teist puudu. Ilmselt tuleb kõik veel põhjalikult üle vaadata ja järgmine tellimus mingi aeg teele panna.
Ilmselt hakkan nüüd peale aklimatiseerumist bussi kallal toimetama :)
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Re: VW T2 2.0 -73

PostitusPostitas Zed » Kolmapäev Veebr 13, 2013 1:59 am

Vahepeal on olnud loominguline kriis ja peale kinganinaga toksimise pole bussi juures suurt korda saatnud.
Olulisem muidugi oli see, et mu igapäevane elektrisõiduk/bensiinisäästja lagunes laiali ja pidin seda taastama.
Aga mõnel üksildasel õhtul võtsin siiski ette värvi eemaldamise keemilisel teel, kasutades Wenfex-i
Protsess on muidugi aeganõudev, tulemus ilus. Lisaks kulub paksu värvikihi peale seda kohutavalt palju,
5 liitrise purgi põhi juba paistab.

Pilt

Avastasin, et tagumine rattakoobas oli arvatust oluliselt paremas seisukorras ja mulle tundub, et vahetan välja ainult
oluliselt roostes kohad. Seda enam, et originaalplekk on palju paksem, kui VW Heritagest tulnud.
Või on kellelgi paremaid soovitusi? Olemas on pea poole külje kõrgune uus plekk.

Välja arvatud mõned hädised kohad on buss paremas seisukorras, kui ma lootsin, võiks isegi öelda, et päris heas seisundis,
nii et tasub taastada küll :)
Viimati muutis Zed, Reede Veebr 22, 2013 1:02 am, muudetud 2 korda kokku.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

TEST: erinevad värvieemaldajad hipibussil

PostitusPostitas Zed » Esmaspäev Veebr 18, 2013 1:27 am

Kuna paari küljepaneeli puhastamisele olin kulutanud 5l Fenfexi purgist 2/3 juba ära,
otsustasin testida, mis turul veel saada on. Wenfexit ennast enam Euroopas ei müüda.
Põhjus lihtne 2010-st aastast on Euroopa Liidus Wenfex-is sisalduv metüleenkloriid ehk diklorometaan
keelatud. Wenfex kusjuures koosnebki metüleenkloriidist, metanoolist ja millestki, mis
selle segu geeljaks teeb. Igatahes toimib ta kiiresti 10..15min on üks värvikiht maas.
Minul õnnestus osta 5l purk Wenfexit veel 2011 lõpus, poes olid ilmselt veel mõned jäägid.
Külastasin hästivarustatud ehitus- ja värvipoode ja võtsin mõned värvieemaldajad prooviks.
Uut metüleenkloriidivabat Wenfex Superit ei soovitanud isegi müüjad... :roll:
Leidsin juurde ainult kaks toodet, Motipi aerosooli ja mingi lätlaste geeli,
Pildil on võrdluseks juures vana hea metüleenkloriidi sisaldav Wenfex (mitte Super)

Pilt

Testimisel kasutasun hipibussi teist külge ja määrisin sinna kolm värvieemaldajat
Vasakult lugedes: WenFex, Motip, Läti geel
Start kell 20:13
Peab mainima, et nii Motip kui ka Läti geel haisesid kohutavalt vastikult mingite
lahustite järgi, Wenfex oli oluliselt vähehaisvam.

Pilt

kell 20:23 (+10 min) oli Wenfex töö seline:
Pahtlilabidaga lükates sai esimese värvikihi kergelt maha.
Pilt
Motip selline:
Pilt
Läti geel:
Pilt

Olin kannatlik ja pihustasin aegajalt Motipi geeli juurde,
Ja JUBA 20:53 (+40min) sai osaliselt ühe värvikihi maha
Pilt

Samamoodi 20:54 (+41min) sai ka Lätlaste geeliga osa värvi maha:
Pilt

Proovisin kaval olla ja katsin geeli fooliumiga, et lahusti nii kiiresti ära ei
kuivaks, mõne tunniga sain pealmise värvikihi täiest maha.
Selle all olev VW originaalvärv tundus neile vahenditele olevat hävinematu.

Pilt

Olles juba täiesti pettunud, määrisin ühe osa lätlaste geeliga kokku, katsin selle fooliumiga ja
jätsin auto 24 tunniks garaazi seisma. Tulemus oli ilus, originaalvärv oli praktiliselt lahti!

Pilt

Ka see osa, mis tundus kinni olevat, tuli terava pahtlilabigaga lükates kergesti lahti.

Pilt

Lõppjäreldus:
1. vana Wenfexiga sai ainukesega normaalselt tööd teha.
2. Motipi aerosool on kallis ja töötab kõige kehvemini
3. Lätlaste geel täiesti toimib, kui on võimalik auto fooliumisse mässida ja 24 tunniks seisma jätta.

Järgmiseks kavatsen ühte uut Rust-Oleumi toodet katsetada.
Ja kui enam katsetada ei viitsi, siis viin bussi soodapritsi, see muidugi kipub nii suure sõiduki puhul
u 2000€ maksma minema.
Viimati muutis Zed, Reede Veebr 22, 2013 1:28 am, muudetud 2 korda kokku.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Värvieemaldus

PostitusPostitas Zed » Reede Veebr 22, 2013 12:06 am

Vahepeal jätkasin edukalt värvieemaldust leotades vana värvi lätlaste toodanguga
24 tundi fooliumi all.

Pilt

Täna oli Espaki jõudnud müügile ka paljukiidetud Rust-Oleumi värvieemaldaja

Pilt

Määrisin taas kord kaks laiku värvieemldajat, Rust-Oleum-i ja võrdluseks vana Wenfexi.
Üllatavalt suutis esimese värvikihi Rust-Oleum maha võtta peaaegu sama kiiresti kui
Wenfex. Aega läks u 20 min. Jamaks läks teise värvikihiga, ehk siis sellega, millle
oli Volkswagen 1973-l aastal bussi peale kandnud. Poole tunniga võttis Wenfex värvi lahti
Rust-Oleum ei teinud midagi :( Vahepealsed pildid said tiba udused, ma ei hakka neid siia
üles panema.

Pildil: pealmine kiht värvi on eemaldatud, uus kiht värvieemaldajat peale kantud
ja oodatud u 30 min. Vasakul Rust-Oluem, paremal Wenfex
Pilt

Väike tükk fooliumi ja vaatab mis homme on toimunud...
Nagu näha parempoolsel laigul, sai Fenfexiga kahe korraga maha nii hilisema teadmata tüüpi värvi,
kui ka alumise ülikõva VW originaalvärvi.
Pilt

Hindadest ka: 0,7l purk Rust-Oleumi oli Espakis u 11€, lätlaste värvieemaldaja oli 1l 6€,
nii et hinnavahe on peaaegu 2,5 korda. Nii et kui Rust-Oleum millegipoolest parem ei ole,
siis kasutan edaspidi fooliumi ja lätlaste toodangut.

Muidugi võiks ka koduselt metüleenkloriidi tootma hakata aga selle tootmisprotsess on natuke vastik...
Ja kantserogeenne pidi see ka veel kõigele lisaks olema.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Värvieemaldus - viimane...

PostitusPostitas Zed » Laupäev Veebr 23, 2013 12:13 am

24 tundi on möödas viimasest Rust-Oleumi pealemäärimisest ja fooliumiga katmisest.
Mõju 40 aastat vanale VWT2 värvile oli järgmine:

Pilt

Osaliselt paistis värv lahti olevat, enamus nägi välja täiesti muutumatu, masendav....
Tegelikult olukord nii hull ei olnudki, pealtnäha sile värv oli tegelikult pehme ja
tuli pahtlilabidaga nühkides edukalt lahti. Tulemus peaaegu sama hea kui Läti sodiga,
natuke rohkem kraapimist oli.

Pilt

Rohkem värvieemaldajaid testida ei viitsi, varsti pole enam kusagil testida ka, buss hakkab värvivabaks
saama.

Lõpetuseks:
1. Paremat või sama head värvieemaldajat, kui vana metüleenkloriidi sisaldav Wenfex ei leidnud. Ja see on
nüüd õnneks Euroopa Liidus keelatud, just metüleenkloriidi tõttu.
2. Aerosool töötas kehvasti, kallis oli ka.
3. Värske värvi peal töötas Rust-Oleum peaaegu sama hästi kui vana Wenfex, poole tunniga sai värvi lahti,
lätlaste toodang oli kehvem.
4. 40 aastat vana VW värvi võtis Wenfex maha 20 minutiga, Läti saavutus 24 tunniga, Rust-Oleum
samuti 24 tunniga, kuid tulemus oli kehvem, tuli rohkem vaeva näha ning u 2,5 korda kallim ka.
5. Rust-Oleum on vastiku konsistentsiga, kuidagi veniv, natuke raske peale kanda. Samas jääb pinnale
paksu kihina ja kulu on suurem kui teistel värvieemaldajatel.
6. Mulle meeldib värvi eemaldada lätlaste toodanguga. See tuleb 1mm kihina värvi peale määrida ja katta
fooliumiga ja oodata 24 tundi. Siis tuleb lahtine värv maha kraapida ja protsessi korrata.
Selleks, et 73 aasta VW originaalvärv ja 90-ndatel lisatud värvkate maha saada,
kulub 48 tundi. Kui vahepeal on veel natuke pahtlit, siis 72 tundi. Lätlaste värvieemaldaja juhendis loomulikult
sellist tehnoloogiat soovitatud ei ole, see oli puhas omalooming.
7. Lätlaste värvieemaldaja on kindlasti kõige odavam testitud värvieemaldajatest.
8. Kuna lätlaste toodang erinevalt Rust-Oleumist ei ole bioloogiliselt lagunev, keskkonnasõbralik jne, siis on
alust arvata, et see keelatakse samuti varsti ära.

Edasi kavatsen kõik kokkuostetud värvieemaldajad bussi peale ära kulutada ja siis need kohad, mida ei
viitsi või mida pole võimalik keemiliselt puhtaks saada, puhastada värvist soodapritsi abiga. Põhi tuleb
igal juhul liiva- ja soodapritsiga puhtaks saada.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Re: VW T2 CARAVELLE 2.0 -73

PostitusPostitas Zed » Laupäev Mär 02, 2013 2:52 am

Vahepeal sain elektrisõiduki korda ja garaazist välja.
Millegipärast tuli tahtmine bussi esiosaga tegeleda, tegin tulede kinnitused ümber ja alustasin värvieemaldusega.

Pilt Pilt

Juba tulede umber oli näha, et pealtnäha mitte kõige hullema värvi alla oli üsna palju roostet.
Aga niikuinii on plaanis kogu värv maha võtta.

Pilt

Selle värvi pealmise kihi võtsin maha Rust-Oleumi-ga, aega kulus u 1 tund.
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

T2 küpseb...

PostitusPostitas Zed » Esmaspäev Mär 04, 2013 12:09 am

Vahelduseks kiskusin välja armatuurlaua. Ära suutsin kaotada ainult ühe vedru ja
klaasipuhastaja küljest ühe kummirõnga. Tegelikult ma isegi tean kus need on,
aga kätte neid enam ei saa. Peab hakkama nimekirja koostama, mida kõike on vaja
doonorite küljest ära kangutada..
Pilt

Kuna on plaanis kasutada täiest teist värvilahendust, pean vähemalt osaliselt bussi
ka seest ära värvima. Esialgu ei kujute küll ette kuidas, kogu juhtmestikku ei tahaks
küll välja kiskuda. Küll midagi välja mõtleb...

Endiselt käib veel värvieemaldus, buss näeb päris naljakas välja fooliumis küpsedes

Pilt
Zed
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Kolmapäev Sept 05, 2012 12:13 am

Re: VW T2 CARAVELLE 2.0 -73

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Mär 04, 2013 6:58 pm

värvi all pesitsev rooste on Su bussil ikka (kivi)täkete tagajärg? Ehk siis ega ometi sakslane tehases värvi alla ussikesi ei toppinud - nagu seda venelane Nõukaaja lõpus (Moskvas) tegi?

hea, et Sa oma värvi eemaldamise kogemusi jagad - edu nii asja enda kui selle kajastamisega! :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Järgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline