• Advertisement
East Side Customs

T3 Multivan Magnum

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas henk » Laupäev Nov 08, 2014 5:31 pm

Tere !

Tutvustaksin oma uut projekti/hobiautot, mille omanik olen paar nädalat nüüd olnud.
See on minu esimene kokkupuude vana Volkswageniga ja olen siit foorumist juba palju olulist infot saanud ja loodan edasiste tööde käigus veel abi saada :D

Sõiduk ise on siis 1988 aasta Multivan (passis on Transporter), eestis alates 2000 a.
1.6td 59kw, viiene kast, roolivõimendi jne.

Nina peal ilutseb Magnumi kiri... pole leidnud veel täpset infot, mis selle erimudeliga kaasa tuli peale laiendite.

Auto tõime saaremaalt treileriga, põhimõtteliselt oleks see suutnud omal jalal ka Tallinnasse, aga see tundus lihtsam variant olevat.

Pilt

Pilt

Kuna bussil ei töötanud roolivõimendi siis sai esimesena see viga üles otsitud ja ka kõrvaldatud.
Nimelt olid mõlemad roolivõimendi torud läbi ussitanud ja lekkima hakanud. Täna asendasin torud Hydroscandi voolikutega ja kõik hakkas ilusti tööle.

Peale esimest proovisõitu tegin mõned ülevaatlikud fotod:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Salongis tundub kõik olevat tavaline Multivan ja suht komplektne. Külmakapp peaks ka originaal olema (Electrolux ja design by Bertone :) )
Kardinad jooksevad kõik siinide peal ja saab magamistoa mõnusalt pimedaks teha.

Pilt

Mootoripealsel madratisl on ka Westfalia embleem küljes!

Mootor ise on väga õline igalt poolt, samuti ka turbo... iseenesest toimib normaalselt.

Pilt

Olemas on ka mingitsorti vahejahuti - ei tea kas tehase paigaldatud või kellegi omalooming ?

Pilt

Edasised tegevused olen plaaninud nii: vahetada mootoririhm ja rullik, tuvastada ja eemaldada õlilekked, paigaldada uus summuti, teha keemiline puhastus salongis.

Samuti ei tööta tahhomeeter ja ka kiirust ei näita väga veenvalt (osuti hüppab).

Pikemas perspektiivis on vaja värv ära värskendada, hetkel tundub, et selleks suuri keretöid teha vaja ei ole.
henk
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Neljapäev Nov 06, 2014 11:08 pm

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas Hippy » Laupäev Nov 08, 2014 6:22 pm

Õnnitlen!!! Tehnilise poole pealt ei oska ma midagi targutada aga buss on äge.
prr 1956
T-1 1963
T-3 1990 doka
T-4 2002
Kasutaja avatar
Hippy
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 233
Liitunud: Pühapäev Apr 25, 2010 3:18 pm
Asukoht: Tallinn, Eesti

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas marco » Laupäev Nov 08, 2014 10:53 pm

Lahe buss!!! Mul on peaaegu sama sisuga buss. See türkiisi värvi asjandus on külmik? Funkab?
Terv. Marco
Kasutaja avatar
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 302
Liitunud: Laupäev Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas MeelisV » Laupäev Nov 08, 2014 11:33 pm

mul on haagises sarnane külmik
ja sellise leiab nt. Dometic RC nime alt otsides

https://www.google.ee/search?q=dometic+ ... CAYQ_AUoAQ

nupud samas kohas, rest samasugune jne.

mul on 3 süsteemne ehk 12V, 230V ja Gaas - toimib hästi
saadaval näiteks siit: http://www.matkasuvilad.ee/

buss ise on lahe kuigi mulle meeldivad ümaramad vormid.
MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 197
Liitunud: Reede Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas vano » Pühapäev Nov 09, 2014 11:20 am

1.6 td (JX) -51kw ilma interkuulerita
1.6td (RA,SB)-59kw interkuuleriga

Kui ma ei eksi, siis 59kw on passati mootor, ehk siis kuuler ise on tehase toodang, aga mootor on vist vahetatud.. bussidel vist ei olnud interkuulereid.. aga Uno teab kindlasti paremini)


Ps- WELCOME)))
Kasutaja avatar
vano
haige
haige
 
Postitusi: 117
Liitunud: Neljapäev Okt 04, 2012 9:49 pm
Asukoht: Tallinn

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Nov 10, 2014 10:00 am

Õnnitlused bussi perre saamisel :)

Mootor on jah Passatitel 1,6 td jahutiga
Turbo peaks samuti olema vesijahutusega sel juhul.
Ma kahtlustan, et Sul on lihtsalt jahuti 51kw mootorile vahele pandud.
Loomulikult ei ole see paha mõte. :D

Õnnitlused veelkord :)
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas Brick » Esmaspäev Nov 10, 2014 12:11 pm

Multivanid teevad mind alati natuke kadedaks... :D

Tahhomeeter saab signaali generaatorilt - vaata ega ots lahti pole. Spido hüppab muidugi juhul kui tross vilets, aga ka siis kui ots on halvasti spido külge kinnitatud. Kas kütusefiltriks on ainult see väike plastfilter?

Mingi lisasoojendi paistab sul ka olema - töötab? Vesi või õhk?
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 212
Liitunud: Laupäev Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas marco » Esmaspäev Nov 10, 2014 12:33 pm

Kus see lisa soendus välja paistab? Tagaistme all?

Spidro hüppab arvatavasti B-grupi spidrotrossi pärast. Tross on nendel B-osadel kõri sees liiga peenike ja tükib seal sees niinimetatult vänderdama, mis panebki seieri hüppama.
Terv. Marco
Kasutaja avatar
marco
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 302
Liitunud: Laupäev Juul 16, 2011 11:56 am
Asukoht: Tartu

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Nov 10, 2014 1:51 pm

See tagaistme all on täitsa tavaline tagumine ahi.
Spidotrosse, originaale, kasutatuid leidub bussipesast :)
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas Brick » Esmaspäev Nov 10, 2014 3:05 pm

Nagu oleks... juhtpult raadio ja sig.süütaja vahel, ilmselt väljalasketoru amordi ja vahejahuti vahel.
Brick
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 212
Liitunud: Laupäev Jaan 07, 2012 12:37 pm
Asukoht: Hiidland

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Nov 10, 2014 4:57 pm

Webasto juhtpult paistab tõesti peal olema :)
Järjest paremaks varustus läheb :D
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas kaupz » Esmaspäev Nov 10, 2014 5:17 pm

Multivan on hea ning varustus oma aja kohta aus :rock:

Mnt-s kirjas et 8-kohta ja välismaal ka imelik kirjeldus istmete kohta:
Mulitvan Magnum
Based on Multivan model 253 S..
Chassis range - 25ZHH093001 - 25J175000
Mid feb '87 - 31st July '88
All Left Hand Drive.
Special order code S741

GRP skirts and - bumpers.
Single seats in front.
Light grey interior.
3 Seat behind driver's seat with reservoir.
Folding seat bank
with stowage box. (Rock and roll bed).
Engine compartment cushion (To form bed).
Folding table and fluro light.
Cup holder and ash tray.
Carpets with plastic mats.

As extras:
Centre sliding windows.
Tachometer.
Cool box behind passenger seat.
Power steering.

http://www.brick-yard.co.uk/VehicleSpec ... pecial.htm
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 845
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas henk » Teisipäev Nov 11, 2014 11:41 am

Lisasoojendi koha pealt olen veel teadmatuses.

Armatuuris olev kell on minumeelest pigem Ebersprächeri kella moodi ? (hetkel on kõik pime ka ja ei funktsioneeri)

Pilt

Samas on bussil kõhu alt midagi puudu (lükandukse rajoonis) - paagist tulev kütusevoolik on jagatud kolmikuga ja seejärel üks ots pimedaks tehtud.
Minumeelest on see asukoht väga sobilik selle eberi asjanduse jaoks.

See summuti, mis on ühel fotol näha, tundub, aga olevat ikkagi Webasto tõugu... samuti tuleb ta mingist ahju moodi asjandusest, mis asetseb mootorist paremal - jooksevad jahutusvedeliku lõdvikud ka - aga ruumi on seal vähe ja ligi ei pääse veel.

Võimalik, et tehase originaal eber on vahetatud mingi järelturu webasto vastu - kuidas käib juhtimine, sisse/välja lülitamine... pole õrna aimugi :D
henk
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Neljapäev Nov 06, 2014 11:08 pm

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas henk » Pühapäev Nov 16, 2014 8:53 am

Eile sai jälle bussiga tegeletud...

Uued asjad, mis läksid külge:

Pilt

Kütusefilter + summuti

Samuti pesin mootori suuremast õlist puhtaks:

Pilt

Pärast tegin esimese proovisõidu ja kuna kõik tundus normaalselt toimivalt, sõitsin ka TÜV punktist läbi - kõik oli ok !
henk
teadlik element
teadlik element
 
Postitusi: 17
Liitunud: Neljapäev Nov 06, 2014 11:08 pm

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitas urbaan » Teisipäev Nov 18, 2014 9:54 pm

See on Eberi kell.Kasutati näiteks mudelitel B1L ja D1L.Üks oli siis vastavalt bensu teine diisli Gero.Tõsi nood mõlemad olid puhatlt õhku mitte vett soojendavad aga ega ei tea mis ta ka sul teeb, kas käib vesi läbi või mitte.Mul on ühel ahjul täpselt samasugune ainult nende "lainete" asemel vasakul ekraani kõrval on eberi kiri.Ülevalt teine pilt : http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 1l_d1l.php
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
 
Postitusi: 218
Liitunud: Kolmapäev Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron