3. leht 3-st

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 24, 2015 2:17 am
Postitas PussyWagen
Osadel digitaal testritel on olemas funktsioon "tach x100". Sellega saad kontrollida RPM õigsust geneka tahho väljundist. Teise otsa paned aku peale.

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Teisipäev Nov 24, 2015 9:05 am
Postitas Brick
Tahho W ots on ühe faasi väljavõte enne regulaatorit ja sealt tuleb välja just niipalju voolu kui see faas parasjagu toodab, vastavalt pööretele.
Enamusele volkari genekatele (nt bensiinikate) saab selle W otsa ise külge joota
Aga kuna sul teise genekaga ka tahho ellu ei ärganud... Äkki mingi külmjoode vms?

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Kolmapäev Nov 25, 2015 11:43 am
Postitas henk
Hetkel on üle kontrollitud kõik liinid kuni tahhomeetrini endani (k.a. spidobloki lindid).

Jääb veel variant, et viga on kella enda sees kuskil.

Tahaks leida proovimiseks toimiva tahhomeetri....

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Neljapäev Nov 26, 2015 2:40 pm
Postitas marco
Tartus oleks proovimisvõimalus olemas. Mul praegu kogu buss luukereks tõmmatud ja kellad kenasti riiulisse tõstetud!!!

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Esmaspäev Dets 07, 2015 3:35 pm
Postitas henk
Saime bussipesas kinnitust sellele, et viga on siiski tahhomeetris endas, sest uno auto peal ka ei toiminud.
Kellad said laiali võetud ja mõned külmemad jooted üle tehtud - pärast toimis kõik nii nagu vaja.

Samuti sai ära vahetatud spidomeetri tross. Nüüd vähe mõnusam kiirust jälgida.

Re: T3 Multivan Magnum

PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 24, 2015 12:44 pm
Postitas henk
Järgmine sõlm üle käidud, et julgeks pikemaid otsi ette võtta.

Kevadel sai tehtud põhimõtteliselt üks pikem sõit Saaremaa Rallyle, mille käigus sai bussist Rallybuss:
Pilt

Probleem tekkis enne starti, kui tankisin paagi kurguni täis... kohe tanklas hakkas paak korralikult leemendama.
Ega polnud midagi muud teha, kui sõita tilkuva paagiga ja kogu aeg olukorda kontrollida.
Praami peale jõudes oli lekkimine ära kadunud juba ja rohkem paaki täis ei tankinud.

Nüüd sai siis paak alt ära võetud.
Iseenesest paak ise roostes ei olnud, kuid väga halvad olid kõikvõimalikud voolikud, mida sellel paagil on liiga palju.

Kõik voolikud läksid uued ja taastasime ka paagi "kivikaitse" vms kihi miskise bituumeni baasil värviga:
Pilt

Loodetavasti saab nüüd järgmised sõidud juba lekkevabalt ette võtta.