• Advertisement
East Side Customs

Projekt VOLKSWAGEN 1303

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitas ahti44 » Teisipäev Veebr 24, 2015 11:49 pm

Esmane registreerimine: 1973
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: kupee
Kere värvus: määramata
Mootor: 1280 cm 3
Mootori võimsus: 32 kW
Kütus: bensiin


Pildid siin :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 227&type=3
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitas Teet » Kolmapäev Veebr 25, 2015 10:29 am

päris hullu vaeva oled näinud. Toorik oleks mu silmis vist pigem emeksimaterjal kui taastamist väärt masin olnud. Suht uus super, aga olukord on ikka päris kehv olnud. Lisaks on eelmine kolhoosistiilis remontija ikka päris hea hunniku plekki ja pahtlit masinale panna saanud...

pildid ei räägi, mis sai tagapaneeli tugevdusplekist. See summuti kohal asuv. Asendus isetehtu või tellituga?

Jõudu lõpusirgele,
Teet
alias 13piisab
'66 tehniliselt teelegaalne ja '65 keretööde järgsel komplekteerimisel. Ehk siis praktikas ei sõida kumbki :)
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 738
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Saku

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitas ahti44 » Kolmapäev Veebr 25, 2015 7:50 pm

Tegelikult see masin polnudki taastamist väärt, sest ajakulu oli meeletu. Aga kuna töö sai vastu võetud ja põhja detailid esimese hooga ära ostetud siis võtsin vastu otsuse ,et see ikkagi valmis teha, aga teiste tööde kõrvalt teisejärgulisena. See ,mis eelmise "keretööde meistri " poolt oli korda saadetud oli täielik porno . Ma pole veel nii halvasti tehtud autot näinud.... kohati oli paikasid 5 kihti, põrandale oli laotatud ajalehed ja sinna 1 cm tänava pigi kiht peale kallatud ja uuesti ajalehed laotatud. sama tänavapigiga olid käidud üle kõik roostekohad, mida aga kunagi teha ei tohiks sest pigi ja metalli vahele jääb niiskus mis sealt mitte kunagi välja ei tule. Vasak küljepaneel oli paari punkti ja makrofleksiga külge aretatud. Küljekarpidest tuli välja makrofleksi, sokke ja taskurätte mis oli aukudesse topitud ja sinna pahtel peale pandud. Selleks et masin hea saaks oleks see auto vajanud ka kõiki uusi välimisi plekke mis on eemaldatavad. Kuna eelarve oli juba ammu lõhki sai need lihtsalt happe ja liivapritsiga puhastatud ja lapitud...mõned kohad olid ikka väga õhukesed juba ja painduvad läbi ...nii, et tulevikus mõnest pahtlimõrast pääsu pole !


Ahti
http://www.facebook.com/limorepair
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitas kaupz » Kolmapäev Veebr 25, 2015 8:05 pm

väga karm töö on tehtud, :rock:
pooldaksin küll veel vanemate masinate elustamist,
kuid enamus inimeste jaoks on Üks Põrnikas Kõik, olgu siis 1938 või 2003a liinilt tulnud.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 845
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Mär 02, 2015 2:50 pm

pigid ja makrofleksid ei pruugi olla keevitusega sama "meistri" kätetöö - neid keeravad tihti kokku hakkajad, aga vahendite, oskuste ja tihti ka tegutsemiskohata omanikud ise. Või nende head tuttavad. Vastavalt võimalustele ja mitte just ülemäära kaugesse tulevikku vaadates. Mu '65 põhi oli kah ühe hakkaja, aga autoasjanduses ilmselgelt amatööri poolt parendatud. Oli vaeva nähtud mingite ca 4mm paksude liistakate (materjal midagi nn korktihendite laadset, aga kummi asemel bituumenipõhised) puzzle ja pigiga.
ma kui hobikorras ise ehitaja saan neist omamoodi aru - ma arvestan enda tegemistes sarnaste masinate kerede puhul 400..600 tunni töö ja vahemiku 1..2keur materjalikuluga. Ainult keretöödeks. Kui ise mitte teha, annab see summa, mille väljakäimiseks peab olema kas kõvasti tahtmist, harju keskmisest hulka paksem rahakott või lausa mõlemad. Ning selliste numbrite taustal on ka arusaadav nn kolhoosi-ehituste teostamine (milleks ma nimetan metalli lappimist tuima paiga pealepanemisega ning kilode kaupa pahtli lisamisega) ja selles stiilis teenuse ostmine: see on töömahult ja sellest tulenevalt ka hinnalt kordades odavam, kui restaureerimiskvaliteediga lähenemine. Kuigi suure pildi peal ka kordades vähem kestev...

mis tootja plekke Sa kasutasid? Odavad poolpõhjad (ca 70eur/tk) on brasiillased (IGP) ja ma sain netist teadmise, et need on 0,6mm plekist. Vähevõitu, niiet jätsin kõrvale...
alias 13piisab
'66 tehniliselt teelegaalne ja '65 keretööde järgsel komplekteerimisel. Ehk siis praktikas ei sõida kumbki :)
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 738
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Saku


Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist