1. leht 1-st

Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 24, 2015 11:49 pm
Postitas ahti44
Esmane registreerimine: 1973
Kategooria: sõiduauto
Kere nimetus: kupee
Kere värvus: määramata
Mootor: 1280 cm 3
Mootori võimsus: 32 kW
Kütus: bensiin


Pildid siin :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 227&type=3

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 25, 2015 10:29 am
Postitas Teet
päris hullu vaeva oled näinud. Toorik oleks mu silmis vist pigem emeksimaterjal kui taastamist väärt masin olnud. Suht uus super, aga olukord on ikka päris kehv olnud. Lisaks on eelmine kolhoosistiilis remontija ikka päris hea hunniku plekki ja pahtlit masinale panna saanud...

pildid ei räägi, mis sai tagapaneeli tugevdusplekist. See summuti kohal asuv. Asendus isetehtu või tellituga?

Jõudu lõpusirgele,
Teet

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 25, 2015 7:50 pm
Postitas ahti44
Tegelikult see masin polnudki taastamist väärt, sest ajakulu oli meeletu. Aga kuna töö sai vastu võetud ja põhja detailid esimese hooga ära ostetud siis võtsin vastu otsuse ,et see ikkagi valmis teha, aga teiste tööde kõrvalt teisejärgulisena. See ,mis eelmise "keretööde meistri " poolt oli korda saadetud oli täielik porno . Ma pole veel nii halvasti tehtud autot näinud.... kohati oli paikasid 5 kihti, põrandale oli laotatud ajalehed ja sinna 1 cm tänava pigi kiht peale kallatud ja uuesti ajalehed laotatud. sama tänavapigiga olid käidud üle kõik roostekohad, mida aga kunagi teha ei tohiks sest pigi ja metalli vahele jääb niiskus mis sealt mitte kunagi välja ei tule. Vasak küljepaneel oli paari punkti ja makrofleksiga külge aretatud. Küljekarpidest tuli välja makrofleksi, sokke ja taskurätte mis oli aukudesse topitud ja sinna pahtel peale pandud. Selleks et masin hea saaks oleks see auto vajanud ka kõiki uusi välimisi plekke mis on eemaldatavad. Kuna eelarve oli juba ammu lõhki sai need lihtsalt happe ja liivapritsiga puhastatud ja lapitud...mõned kohad olid ikka väga õhukesed juba ja painduvad läbi ...nii, et tulevikus mõnest pahtlimõrast pääsu pole !


Ahti
http://www.facebook.com/limorepair

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitatud: Kolmapäev Veebr 25, 2015 8:05 pm
Postitas kaupz
väga karm töö on tehtud, :rock:
pooldaksin küll veel vanemate masinate elustamist,
kuid enamus inimeste jaoks on Üks Põrnikas Kõik, olgu siis 1938 või 2003a liinilt tulnud.

Re: Projekt VOLKSWAGEN 1303

PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 02, 2015 2:50 pm
Postitas Teet
pigid ja makrofleksid ei pruugi olla keevitusega sama "meistri" kätetöö - neid keeravad tihti kokku hakkajad, aga vahendite, oskuste ja tihti ka tegutsemiskohata omanikud ise. Või nende head tuttavad. Vastavalt võimalustele ja mitte just ülemäära kaugesse tulevikku vaadates. Mu '65 põhi oli kah ühe hakkaja, aga autoasjanduses ilmselgelt amatööri poolt parendatud. Oli vaeva nähtud mingite ca 4mm paksude liistakate (materjal midagi nn korktihendite laadset, aga kummi asemel bituumenipõhised) puzzle ja pigiga.
ma kui hobikorras ise ehitaja saan neist omamoodi aru - ma arvestan enda tegemistes sarnaste masinate kerede puhul 400..600 tunni töö ja vahemiku 1..2keur materjalikuluga. Ainult keretöödeks. Kui ise mitte teha, annab see summa, mille väljakäimiseks peab olema kas kõvasti tahtmist, harju keskmisest hulka paksem rahakott või lausa mõlemad. Ning selliste numbrite taustal on ka arusaadav nn kolhoosi-ehituste teostamine (milleks ma nimetan metalli lappimist tuima paiga pealepanemisega ning kilode kaupa pahtli lisamisega) ja selles stiilis teenuse ostmine: see on töömahult ja sellest tulenevalt ka hinnalt kordades odavam, kui restaureerimiskvaliteediga lähenemine. Kuigi suure pildi peal ka kordades vähem kestev...

mis tootja plekke Sa kasutasid? Odavad poolpõhjad (ca 70eur/tk) on brasiillased (IGP) ja ma sain netist teadmise, et need on 0,6mm plekist. Vähevõitu, niiet jätsin kõrvale...