2. leht 2-st

Re: VW T3 Multivan 1.9mTDI+UN1-04 AVO-50mm

PostitusPostitatud: Kolmapäev Dets 02, 2015 8:49 pm
Postitas MeelisV
väga lahe projekt
ilus ja puhas töö

Re: VW T3 Multivan 1.9mTDI+UN1-04 AVO-50mm

PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 03, 2015 2:31 am
Postitas PussyWagen
Tänud!

Rool vist on jah vana Polo oma. Sõitmiseks täitsa käras küll. Märgi kaotamise point rohkem minul selles, et mõtted sellest bussist teha *kustom kulture* stiilis bad ass liikur ja seal enyway on retsid värvilahendused ja kujutletakse asju vähe teises spektris.

Renault käigukasti valisin sellepärast, et tulevikus plaan ikka midagi rohkem vihasema näitajatega diisel mootorit vahele tõsta. Kastil seda ressurssi jagub kuni 400HP ja 400NM ära kannatada stock sisuga, korpus ise 800HP kantti oskavad pagi mehed rääkida kui performanse juppide peale üle minna. Pakutakse ka LSD diffreid sinna ja igasuguseid ülekandeid, seega valisingi ta natuke vaatega tuleviku. Hiljuti õnnestus saada veel üks UN1-08 kast lisaks, see natuke uuem ja väidetavalt tugevdatud korpusega.

Re: VW T3 Multivan 1.9mTDI+UN1-04 AVO-50mm

PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 03, 2015 1:47 pm
Postitas Teet
kergitan minagi nn väikeprojektide kapitaalsuse ja maitsekate "personaliseerimiste" osas mütsi.
kui pikka iga veemiku külmgalvaanika-katetele ennustad? :D
kapitaalsemat kereprojekti Sa ilmselt ei plaani? Sellise ettevõtmise käigus käiks niiehknaa kõik kere küljest irduv sealt maha ning praktikas saavad pinnakatted niiehknaa kuigipalju kahjustada :(

muidu kui Sul doonor-Renault veel alles, siis enne millegi prügiks või vanarauaks kuulutamist võid ka pärida, kas tõsisemal margi+mudelihuvilisel ei ole midagi vaja:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50809

Re: VW T3 Multivan 1.9mTDI+UN1-04 AVO-50mm

PostitusPostitatud: Reede Dets 04, 2015 1:28 am
Postitas PussyWagen
Olen varemgi galvaniseerinud detaile kuid autodele mis on ainult suvel ringi liikunud. Talve need ei ole näinud ja siiamaani suht okeilt vastu pidanud.
Kuigi eelnev puhastamine on väga oluline. Kui kratsid tereasharjaga poldid poolikult puhtaks niiet roostepesad ikka veel sees või viid niisama galvaanika tsehhi nad mustalt või õliselt siis saad ka vastava tulemuse. Nii mõnigi vidin on lihtsalt ära põlenud/näritud elektrolüüt vannis.

Mis minu jaoks on uus on see, et saab esimest korda proovida eestimaa talve ja näha kuidas tsink pinnakatted happega külvatud teedel kestavad.
Ükskord küsisisn Baltic Boldis miks teie tava poldid nii kiirelt roostetavad? Vastus oli: "aga peavadki roostetama, normaalne nähtus. Kui ei meeldi peate ostma roostevaba happekindlasd poldid need ei roosteta" :D

Kere tegemine on ikka plaanis tulevikus, ei tahaks sellega kiirustada. Kuna see töö on nigunii aeganõudev alates keevitustöödest kuni pahtlile kuivamis aja andmisel siis ei hakka hetkel oma varjust üle hüppama ja sõidan temaga nii kaua kui heaks arvan.

Minu Renault 25 V6 doonor jõudiski ilma käigukastita selle sama fanati õuele. Mõlemad hundid said söödud. Seal olevas lingi nimekirjast nr 6 oli see sama auto.