• Advertisement
East Side Customs

Andrese '66

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Andrese '66

PostitusPostitas AndresO » Reede Sept 16, 2016 8:08 pm

Nagu eelmise põrnika teemas sai öeldud, on aeg liikuda parematele jahimaadele. Ehk siis saage tuttavaks: minu '66. a Type 1.
Pilt Pilt
Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt
Noh, saamisest ka. Kuna roosa põrnikas sai kuulutatud peaagu vanarauaks, alustasin mõni kuu hiljem, suve keskpaiku vist, uue põrnika otsimist ja sedapuhku Soomest. Ja kuna ideaalid olid ka pisut muutunud, vaatasin ainult pre 67 põrnikaid.
Eriti midagi ei leidnud, alguses vähemalt. Aja möödudes ilmusid uued põrrad müüki. Mida sügisele lähemale, seda rohkem neid tuli, nagu mulle oli ka öeldud. Enamik neist muidugi ei olnud mulle just sobivad autod - oli roostes ja pooleli olevaid projekte, oli autosid, mis asusid kaugel kaugel Põhja-Soomes, oli autosid, mis asusid Ahvenamaal. Ning loomulikult ka autosid, mille hinnale hammas lihtsalt peale ei hakanud.
Siiski jäi kõigi nende autode hulgast silma üks punane põrnikas. Asus Helsingis - sobiv. Viimati tehtud töid ja vahetatud asju oli korralikult - sobiv. Väljalaskeaasta 1966 - sobiv. Hind - sobiv. Ja seitsmendal septembril 2016 kell pool kaheksa õhtul ta minu juurde jõudiski.
Nähes autot esimest korda päris elus ja oma silmaga, oli esimene mõte see, et värv on oluliselt tumedam, kui kuulutuses olnud piltidel. Teine mõte oli aga see, et pagan, oluliselt kenam näeb välja. Täitsa võib öelda, et armastus esimesest (päris elu) silmapilgust ja emotsioonid ainult positiivsed. Olin ääretult rahul.
13. septembril sai ARK-is käidud ja auto ära registreeritud. Numbrimärgiga läks väga napilt, peaagu oleks saanud auto aastaga ühtiva numbri aga ega liiga palju õnne saa vist ka olla. Aga põhjust rõõmustamiseks oli siiski piisavalt, kuna ikkagi üks vanema tüübi põrnikas Eesti teedel juures, juhhuu!
Auto seisukorrast nii palju, et põhjas meetriseid auke pole, nagu eelneval projektil, tõtt-öelda tundub põhi vägagi heas korras olevat; kõik tihendid on eelmisel aastal vahetatud, pidurisilindrid ja -klotsid niisamuti; osa summutist on uus; uus värvikiht on peale pandud üle-eelmise omaniku poolt (öeldi küll, et eeltöö on kehv olnud, mõnest kohast pisut näha ka seda, aga muidu läigib kenasti); mootor on 1600-ne ehk siis minekut on küllaga; paigaldatud on ka uus raadio ja kõlarid. Rohkem vist pole seisukorra kohta öelda.

Juhul kui kellelgi soovi on, siis autot võimalik arvatavasti näha tuleval Tagadi restauraatorite päeval (02.10.16).
Viimati muutis AndresO, Laupäev Sept 17, 2016 1:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
AndresO
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 14
Liitunud: Pühapäev Jaan 03, 2016 1:37 am

Re: Andrese '66

PostitusPostitas kaupz » Reede Sept 16, 2016 11:15 pm

Ülikõva ja hea valik.
Pikad ukseklaasid jäid nimekirjast välja.
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 848
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Andrese '66

PostitusPostitas uno » Esmaspäev Sept 19, 2016 9:50 am

Väga kena näeb välja. Loodame ka liikumas Põrrat näha ja Muretuid kilomeetreid.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: Andrese '66

PostitusPostitas juku » Teisipäev Sept 20, 2016 9:13 am

Aga miks ei võiks osaleda Avinurmes Põrnika Klubi aasta lõpuüritusel.
Sealt läheme kõik Tagadi laadale kus on meil broneeritud plats.
juku
kaine mõistus
kaine mõistus
 
Postitusi: 33
Liitunud: Teisipäev Okt 31, 2006 3:08 pm

Re: Andrese '66

PostitusPostitas Teet » Kolmapäev Sept 21, 2016 7:51 am

väga viis isend - hea ning viisakas komplektssus ja ilus põhjaalune. Põhjaaluse puhul on eriti hea näha, et on selline juba mõnd aega olnud, seega küllap püsib nii ka tulevikus :)

klaasipesu ei ole vist originaalsena säilinud? Tegelikult on see päris ok süsteem, niiet kui kapoti all olev kandiline paak ikka klaasipesuvedelikule on, ei saa ma aru, mis hea pärast algne süsteem vahetatud on :(
armatuuris laiutav bling-bling raadio on kah päris kole, aga selle likvideerimine on juba keerukam. Kui Sind see häirib (või tulevikus häirima hakkab), siis sinna rapitud avasse annaks lihtsustatud versioonis kosmeetika parendamiseks ka midagi viisakamat (st midagi vanemat) otsida ja tegelikku tööd tegeva maki annaks kindalaekasse pista. Ka sellest ei saa aru, miks kohe nii tehtud pole - aga küllap on "rapitud" makiava juba eelnevast ajast ja asjad on lihtsalt järkjärgult kujunenud...

kas viimane värvimine on olnud ainult nähtavatele osadele (välispind, armatuur)? Pildilt paistab juhiukse ukseavas "väsinumat katet".

kui saladus pole, siis mis raha eest (hea õnne korral) Soomest sellise masina leida võib? :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Andrese '66

PostitusPostitas AndresO » Kolmapäev Sept 21, 2016 5:18 pm

Lõpuüritusel võiks täitsa osaleda, kui see nii kaugel poleks, sest laadale on plaanis minna varahommikul 7-8 paiku.

Originaalset klaasipesupaaki kahjuks jah pole. Ja raadio võiks tõesti veidi minimaalsem ja ajastutruum olla. Makk on aga väljast poolt avast tunduvalt suurem, seega võib ava lõikamata olla. Ümbritseva metalli servad tunduvad vähemalt kenad, kuid samas ei saa kindel olla.
Ja värvitud tundub olevat igalt poolt, uksepiidalt on see lihtsalt maha kulunud.

Vanemad masinad Soomes on enamjaolt paari-kolme või nelja tuhande eest müügil, kuid alati leidub ka kallimaid. Punase hind jäi kolme kanti, kuna oli tükk aega müügis olnud ja hind ajapikku kukkunud. Juttude järgi oli algselt müügis 4500 eest. Seega tõesti õnn naeratas :D
Kasutaja avatar
AndresO
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 14
Liitunud: Pühapäev Jaan 03, 2016 1:37 am

Re: Andrese '66

PostitusPostitas AndresO » Neljapäev Okt 06, 2016 6:19 pm

Kurtna laadalt sain midagi põrrale ka, nimelt käigukanginupu. Muidu täitsa kena aga keerme osast oli kild väljas. Sai lahendatud torujupi ja kahekomponentse liimiga.
Pilt
Sees istudes pole torujuppi õnneks nähagi, seega igati asjalik ost.
Kasutaja avatar
AndresO
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 14
Liitunud: Pühapäev Jaan 03, 2016 1:37 am

Re: Andrese '66

PostitusPostitas AndresO » Teisipäev Apr 18, 2017 7:10 pm

Tervist!

Uudiseid - põrnikas vabanes presendist ja liikus uude katusealusesse:

Pilt

Samuti sai täna käidud ülevaatusel. Murekohad puudusid, v.a esituledel, mille klemmid olid talve jooksul ära oksüdeerunud. Pidureid kiideti, tühikäiku reguleeriti. Kõlab hoopis paremini ja jääb muretult käima.


Järgnevalt on plaanis velgedele uus värvikiht anda ja võimalusel esiuste klaasid originaalide vastu vahetada. Aga eks näis millal selleni jõuab.
Kasutaja avatar
AndresO
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 14
Liitunud: Pühapäev Jaan 03, 2016 1:37 am


Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist