• Advertisement
East Side Customs

vw 1300 72.a Raimz14

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

vw 1300 72.a Raimz14

PostitusPostitas raimz14 » Kolmapäev Sept 28, 2016 10:54 pm

Tere, hiljuti tekkis huvi vw 1300 vastu(põrnikas). Sai toodud võrust üks isend, auto ise toodud 10.a tagasi soomest, eestis arvele võetud ja sõitnud pole. Dokumendid, numbrid olemas. Mootor 1300 29kw. Kere tahab omajagu keevitust, karbid läbi, tagant seest porikoobaste nurgad, eest porikoobaste salongipoolsed nurgad, põhjas oli vist üks koht ja muidugi värvi. Kuna vana värv on mingi sadolin või mingi muu sodi, koorub jubedalt. Plaan kere ära keevitada/värvida, mootor üle vaadata/remontida, veermik korda. Kiiret selle tegemisega pole(eesmärk 2.aastaga valmis saada). Toodud ka selle pärast, et talvel õhtuti igav ei hakkaks.
Pilt ka:
Pilt
raimz14
asjapulk
asjapulk
 
Postitusi: 3
Liitunud: Pühapäev Sept 25, 2016 9:02 pm

Re: vw 1300 72.a Raimz14

PostitusPostitas urbaan » Neljapäev Sept 29, 2016 9:12 am

Elu on näidanud, et 5st 4 sellise HURRAAGA taastamisse minevast põrnkast lõpetab laiali võetud kujul heal juhul kuskil varuosade riiulil või õues kompostihunnikus.Ma pean silmas just algtoorikut.Lahtivõetud kujul sa avastad ilmselt väga palju mädasid kohti ja et sellist +70a põrnikat taastad peab olema kas heasmõttes hull või rahapeale vihane.Ma ikka vaatan ja mõtlen, et peab ikka tahtmist olema selliseid 600 euroseid roostehunnikuid taastada selle asemel, et osta koha ca 2000 eest sõitev eksemplar, sest fakt on, et seda masinat arvestades pildilnähtut sa sama summa eest vähemalt "normaalseks", rääkimata "heaks" ei ehita.Samas selleks, et ehitada ta "mingisuguseks" kas on mõtet?Jah argument võib olla, et pole kohe sellist raha ja ehitan oma odavat toorikut 5 aastaga 100 euro kaupa valmis.Reaalne elu on aga midagi hoopis muud.Aga tore, kui on tahtmist ja ehk on just see põrnikas üks viiest, mis lõpuks ka valmis saab.Loodetavasti siis eksisin oma mõttega :)
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
 
Postitusi: 218
Liitunud: Kolmapäev Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: vw 1300 72.a Raimz14

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Sept 29, 2016 11:32 am

Kere osas vaata siin natuke projektiteemades ringi. Loogiliselt lisandub keretööde nimistusse nt varuratta alune ja ilmselt ka karpide kohal olev plekk. Ehk ka mootoriruumi alaosad, uste ja tiibade (neist saab eemaldamise järel aimu) osad.
Üldiselt on urbaanil õigus, aga kel tahtmine, mõned tuhanded va krabisevat ning keevitus, saab ämbri korda ;)

Jõudu,
Teet
(ehk "üks viiest". Seda samas vaid pre-67 kontekstis :))
alias 13piisab
'66 tehniliselt teelegaalne ja '65 keretööde järgsel komplekteerimisel. Ehk siis praktikas ei sõida kumbki :)
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 738
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Saku

Re: vw 1300 72.a Raimz14

PostitusPostitas raimz14 » Esmaspäev Okt 10, 2016 10:01 pm

Loodame, et see on üks põrr mis saab valmis ka. Tiivad, tuled, stanged, uksed küljest võetud. Erilisi üllatusi välja siiamaani tulnud pole, lähipäevil võtab mootori ka maha. Karbiplekid, eest alumised koopa servad olemas. Kui kellegil vedeleb võib viisakaid tiibasid pakkuda. Kuigi vanad väga hullud pole, mõnel paar kohta tahab tööd.
raimz14
asjapulk
asjapulk
 
Postitusi: 3
Liitunud: Pühapäev Sept 25, 2016 9:02 pm


Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist