• Advertisement
East Side Customs

Projekt: Vw Kaffer 1300

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas ahti44 » Reede Apr 28, 2017 9:04 pm

Pildid uuestisünnist siin: https://www.facebook.com/pg/LimoRepair/ ... 7954739749



Ahti Brett
5246857
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas kaupz » Laupäev Apr 29, 2017 10:27 pm

mis aasta?
ajalugu, Eestist said?
endale või tellimustöö?
Ostan VW T2 Hipibuss nimelise sõiduki, igasugune info on oodatud.
(o\_!_/o) Drive Your Old Vw To Work Every Summer Day
Kasutaja avatar
kaupz
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 848
Liitunud: Pühapäev Sept 02, 2007 9:58 pm
Asukoht: eesti, harjumaa, keila vald

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas ahti44 » Pühapäev Apr 30, 2017 9:46 pm

Aasta vist 1969, tellimustöö. Täiesti originaalses konditsioonis ning suuremas osas veel tehasevärviall. Tulemus peab saama parem kui uus !
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas jeff01 » Esmaspäev Mai 01, 2017 8:20 pm

ahti44 kirjutas:Tulemus peab saama parem kui uus !

Miks tunnelit ära ei pritsinud? Kahjuks need B osa põhjaplekid juba tunduvalt ja segavalt kehvemad kui originaalid.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas ahti44 » Teisipäev Mai 02, 2017 12:29 am

Need põhjaplekid 1:1 le originaalidega 1,25 mm plekist ja väga kvaliteetsed. Odavat rämpsu sellel autol ei kasuta. Uute plekkide liitekohad on puhastatud, keevitatud ja värvitud liidete seest. Liivaprits, soodaprits, hape on järgmine etapp vastavalt vajadusele !
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Mai 02, 2017 10:11 am

ahti44 kirjutas:Need põhjaplekid 1:1 le originaalidega 1,25 mm plekist ja väga kvaliteetsed. Odavat rämpsu sellel autol ei kasuta. Uute plekkide liitekohad on puhastatud, keevitatud ja värvitud liidete seest. Liivaprits, soodaprits, hape on järgmine etapp vastavalt vajadusele !

Tore kuulda, et keegi ka kvaliteedile rõhku paneb. Odavate ja õhukeste vannidega võis jäädagi uksi reguleerima...kurat teab kas vajub see tihend nii kaua kokku või on see vann nii vedel kuid üsnapea olid uksed vastu katuseäärt ära pekstud ja peale järjekordseid reguleerimisi hakkasid ikka taas vastu käima.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas Teet » Kolmapäev Mai 03, 2017 3:06 pm

kas ukseavade kuju määrab põhi? See tuleb ju kerest endast ehk siis altpoolt karbi/lävepaku asetusest?

ettevõtmist ja kulgu on hea vaadata - jõudu selleks!

kas el süsteem jääb 6V? Kas üldkontseptsioon on originaalsus või ka mõningane mugandamine (interjöör, eksterjöör, tehnika)?

kui midagi puudu või üle, siis ole lahke viitama - mul on nt tehnikat riiulis, aga mõningatest pre-67 sisu ja välimusega seonduvatest asjadest tunnen (hetkel küll passiivselt - pole autoprojektideks aega...) puudust ;)

Teet
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas jeff01 » Esmaspäev Mai 08, 2017 4:57 pm

Teet kirjutas:kas ukseavade kuju määrab põhi? See tuleb ju kerest endast ehk siis altpoolt karbi/lävepaku asetusest?

ettevõtmist ja kulgu on hea vaadata - jõudu selleks!

kas el süsteem jääb 6V? Kas üldkontseptsioon on originaalsus või ka mõningane mugandamine (interjöör, eksterjöör, tehnika)?

kui midagi puudu või üle, siis ole lahke viitama - mul on nt tehnikat riiulis, aga mõningatest pre-67 sisu ja välimusega seonduvatest asjadest tunnen (hetkel küll passiivselt - pole autoprojektideks aega...) puudust ;)

Teet


Justkui ei peaks, räägin vaid mida kogenud. Auto sõitis vana surnud ja lõpuni pingutatud põhjatihendiga ja probleeme polnud. Peale kere kapremi ja põhja B osa vastu vahetamist ei olnud võimalik enam uksevahet stabiilsena hoida ja see koguaeg muutus kui hinged olid kinni. Põhja polte sai pmt esimestel kuudel iga nädal tiir peale keeratud kuid lõppu ei paistnud tulevat....igatahes polnud see auto peale remonti enam nii "solid" kui seni.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas ahti44 » Reede Mai 12, 2017 11:21 pm

Põhjaplekid kindlasti uksevahesid ei mõjuta. Põhjaplekk pole kandev konstruktsioon. Sellel autol keskmine tunnel põhjal kandev konstruktsioon , kui see hakkab kaheksasse käima, näiteks punktipuuriga on vana põhjaplekk liiga sügavalt lahti puuritud ja halvasti tagasi keevitatud nii et tunneli ülemine U ja alumine plekk annab mängida !
ahti44
vaikne tüüp
vaikne tüüp
 
Postitusi: 8
Liitunud: Teisipäev Veebr 17, 2015 12:05 pm

Re: Projekt: Vw Kaffer 1300

PostitusPostitas jeff01 » Pühapäev Mai 21, 2017 4:06 pm

kui põrnikas on lahti võetud peaks ju üsna selge olema, et MITTEMIDAGI kandvat seal EI ole. Kesktunnel ei anna muud jäikust kui pikisuunas. Samamoodi selgeks saab see siis kui polstriteta autol mõnes kurvis hoida sõrme põhja ja karbi või ukse ka kere vahelises alas. Olen sõitnud vast ca 15-20ne põrnikaga millest 4-5 on kere + põhi kokku keevitatud ja kuigi see on ropp ja kole ja paneb kihtide vahe mädanema siis on see siiski sõiduomadustelt märgatavaim modifikatsioon mida väikese aja ja olematu rahakuluga võib teha.

Õhema B osa karbi ja põhjaplekiga on 100% märgatav vahe aga seda kahjuks pehmemas suunas.
Ma ei viitsiks niisama vaielda kuid olen neid uksega piilarisse pekstud "värske värviga" põrnikaid liiga palju näinud.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu


Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], Google [Bot] ja 2 külalist