• Advertisement
East Side Customs

Indreku `66

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Indreku `66

PostitusPostitas Indrek » Kolmapäev Mär 01, 2006 7:17 pm

Panen oma musta kah siis välja...
Seisis teine aastaid tagasi kurvalt kesklinnas. Otsisin reg.nr.-i järgi üles tema perenaise ja saimegi kaubale. Alguses kulges ta täiesti originaalina aga kuna talvised päevad on suht pimedad ja 6 voldised pirnid ei tahtnud eriti teed valgustada siis algasidki arendustööd.
Teda on keevitatud, värvitud, pöhjaall on roostekaitset ja istmed on kaetud värskema riidega. Vooluring on nüüd juba 12v, sarniirid, amordid, pidurid jne. on kah värskemad.
Manused
Egiptus2006 10.JPG
Egiptus2006 10.JPG (25.12 KB) Vaadatud 28945 korda
Egiptus2006 5.JPG
Egiptus2006 5.JPG (28.69 KB) Vaadatud 28945 korda
Egiptus2006 1.JPG
Egiptus2006 1.JPG (26.31 KB) Vaadatud 28945 korda
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas Indrek » Kolmapäev Mär 01, 2006 8:10 pm

Ahjaa mootoriga on sellised lood, et originaal 1300 oli juba alguses väsinud. Selle asemele plaanisin uhket mootori projekti, mis sisaldas suuri kolbe, vingemat nukka, suurte klappidega kaasi jne. Oprimistlikumad prognoosid olid seal 100 hp juures. Aga Ingmar, hea mees, äris mult selle mootori komplekteerimata kujul ära.
Siis oli paanis talle tagumikku toppida üks jaapani päritolu vesiboxser aga ka see projekt ei lähe nüüd käiku kuna ka sellele mootorile on kandidaat leidunud.
Muide see väsinud 1300 jooksis väga täpselt häälestatuna spido järgi 140 välja ja vöttis alla 6 liitri kütust sajale (ökosöitu tehes muidugi). 8)

Leitsin ühe vana lingi oma pörnika kohta auto-moto foorum
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas Indrek » Reede Apr 28, 2006 12:36 pm

tegin ühe triki:
Manused
põrraaprill 101.jpg
põrraaprill 101.jpg (46.4 KB) Vaadatud 28585 korda
põrraaprill 303.jpg
põrraaprill 303.jpg (43.1 KB) Vaadatud 28585 korda
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas kristo33 » Reede Okt 20, 2006 6:51 pm

sellel väikesel pildil onkenad veljed,siis sellel mis su nimega koos on.Tahaksid veidi infi jagada,et kustkohast said?
turbo paneb asjad liikuma
kristo33
kaine mõistus
kaine mõistus
 
Postitusi: 34
Liitunud: Laupäev Sept 02, 2006 7:20 pm
Asukoht: soome,lappeenranta

PostitusPostitas Indrek » Esmaspäev Okt 23, 2006 8:52 am

Sel "väiksel pildil" ei ole minu auto, varastasin selle pildi kusagilt internetist, kuna auto nägi välja suht sarnane minuomaga.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Okt 23, 2006 3:45 pm

Su avataril on ju (madaldatud) roheline auto, US-stangede ja ilmselt kroomvelgedega; esiuste klaasid on kolmnurkadega :P

teet,
tegelikult kah su avatari üle pead murdnud
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Indrek » Reede Dets 29, 2006 4:39 pm

Nii, väike vahekokkuvõte.
Põrra seisab nii:
Pilt
Nagu näha on "pepu" suht püsti. Se on sellepärast, et koostamisel on selline jõuallikas:
Pilt
Selline oli siis mootor peale kahetunnist koostamist. Siis said jupid otsa s.t. pärast kaante pesu selgus, et üks kaas on prügikasti kaup. Järgmine aasta saan vist ühe pragudeta kaane ja siis saab koostamise lõpuni viia. Sealt edasi on märksõnaks VEMS :wink:

Head vana aasta lõppu ja tegude rohket uut!
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas bill » Reede Dets 29, 2006 5:29 pm

VEMS-üks õige lähenemine asjale :D .Oled turu uuringuid ka teinud või ja mis maksab!? Kes paigaldab?Raceboy?
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 601
Liitunud: Neljapäev Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI

PostitusPostitas Indrek » Laupäev Dets 30, 2006 2:14 pm

bill kirjutas:Oled turu uuringuid ka teinud või ja mis maksab!? Kes paigaldab?Raceboy?

Peebuga on põhimõtteline kokkulepe olemas jah.
Maksab vähe :wink: võrreldes uute karpade ja süütemänguga.
Ja boonusena võib unustada valest süütest kuumenenud mootori või valest segust tingitud muud jamad.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas Indrek » Neljapäev Veebr 01, 2007 11:44 am

Et kaaskannatajad ei arvaks, et ma päris käega olen löönud siis paar pilti:

selline täis elujõus Saab 900 Turbo pidi loovutama oma organeid põrnikale ja seeläbi lahkuma parematele jahimaadele:
Pilt
üks pildike ka Saabi kõhust:
Pilt

Saabilt tulevad siis pihustid, regulaatorid, pump jne. Tulevikus ilmselt käiku ka turbo ja vahejahuti :wink:
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas pisikeaprilia » Kolmapäev Apr 04, 2007 4:05 pm

Mind ootab ühes garaazis ka 66 aasta mudel (ilus kirsipunane) :D Kas osatan selle või mitte, oleneb sellest, kuidas ja mis hinnaga on võimalik 6 voldist süsteemi 12 voldiseks muuta (mis maksab genekas, starter jne)?! Kuna töötan ise autoteeninduses, on elektrik sõbrahinnaga valmis seda tööd ette võtma ja lisama ka Webasto AirTopi. Ootan põnevusega nõuandeid!
pisike punapea, kelle lapsepõlve unistus on põrnikas:)
pisikeaprilia
asjapulk
asjapulk
 
Postitusi: 1
Liitunud: Esmaspäev Apr 02, 2007 12:06 pm
Asukoht: Tallinn/ Nõmme

PostitusPostitas Teet » Kolmapäev Apr 04, 2007 7:28 pm

pisikeaprilia kirjutas:Mind ootab ühes garaazis ka 66 aasta mudel (ilus kirsipunane) :D Kas osatan selle või mitte, oleneb sellest, kuidas ja mis hinnaga on võimalik 6 voldist süsteemi 12 voldiseks muuta (mis maksab genekas, starter jne)?! Kuna töötan ise autoteeninduses, on elektrik sõbrahinnaga valmis seda tööd ette võtma ja lisama ka Webasto AirTopi. Ootan põnevusega nõuandeid!

hmm - kas on tõesti nii soodsalt taoline masin saadaval, et generaatori ja pirnide hinnast sõltub masina ost? Starterit otseselt vahetama ei pea, aga soovitav on. Kojamehemootori, süütepooli ja suunatulerelee kohta ma ei julge mürki võtta, aga lülitid kannatavad 12V pinget kenasti: mu oma masina kogemus. Üldiselt on '66 põrri elekter nii elementaarne, et kõik kaitsmed peale ühe on tulede tarbeks. Selle ühe all on siis süütelukust läbi käivad asjad ning vist oli ka salongivalgus läbi selle. Ja kõik :)
6V -> 12V puhul lähevad ka voolud väiksemaks, niiet juhtmete peeneksjäämisohtu pole. Teistpidi ehitamisel tuleks (moodsamatel "kokkuhoiupoliitika" järgi ehitatud masinatel) korraliku töö puhul kogu juhtmestik vahetada ;)

kui masina omandad, siis tea, et kogu 6V tehnika vastu leian Sulle kohemaid 12V tehnika ning mõnd asja ehk isegi topelt. Keldrissemineku vaev...

vihje: kui talutavas korras '66 on Maarjamaal saadaval vähem kui 20..30keek eest, on IMHO tegemist soodsa pakkumisega.

loodan, et Indrek väga teemavälise jutu pärast ei kurjusta - kui kurjustab, siis ehk on Ingmaril "split"-nupp näpu all :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

PostitusPostitas Indrek » Reede Juun 12, 2009 2:43 pm

Panen siia värskenduseks ühe hästi vana pildi Ingmari kodukalt: link
(loodan, et Ingmar ei pahanda)
Nagu aru saada on ei ole mu mõtted VEMS-i kohalt realiseerunud.
kuid äkki nüüd saan asja käima. Nimelt pole mul hetkel ühtegi tagavara autot. Cadillaci laenasin isale ja tööautoga kipub ka hapuks minema.
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

PostitusPostitas jeff01 » Laupäev Juun 13, 2009 11:08 am

mis "pauna" sees on? trompetid ja kõik nii nagu peab ? Mis sisselaske mahuks on TB-st klappideni? Kes sisselaskele pihustite kinnitused tegi ja mis maksis kui saladus pole. ja mis mootoris endas sees on? 85,5 kolvid ?
Su vastust oodates, Joosep :wink:
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Indrek » Laupäev Juun 13, 2009 12:15 pm

jeff01 kirjutas:mis "pauna" sees on? trompetid ja kõik nii nagu peab ? Mis sisselaske mahuks on TB-st klappideni? Kes sisselaskele pihustite kinnitused tegi ja mis maksis kui saladus pole. ja mis mootoris endas sees on? 85,5 kolvid ?
Su vastust oodates, Joosep :wink:

Küsimustele ei vastata küll küsimustega, kuid kuna TÄPSELT ma ei tea seletada siis võiksidki ka teistele seletada:
1. Kas "pauna" sees peaks olema trompetid? Miks? Millised?
2. Milleks on vaja teada sisselaske mahtu?
3. Sisselaske tegi ja paigaldas Peep Päädam. Abiks oli talle Valter Teppan.
4. Mootoris endas sees pole miskit erilist, tavaline 1600 pisut kangema nukaga.

Rahalist poolt ei mäleta ja ei tahagi meenutada. Präegu saaks kindlasti odavamalt.
Ja kui naine teaks, palju ma põrnikale kulutanud olen, jääks ma kindlasti mõnest kehaosast ilma....

Ahjaa, see õhkjahutusega pada on tegelikult ainult sissepritse "stendiks". Proovin ta käima saada ja siis vahetan õhkjahutuse vedelikjahutuse vastu (DJ mootoriga doonor on juba ammu ostetud). Sealt edasi oli plaan ka väike puhur lisaks panna, kuid elame näeme...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Järgmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline