3. leht 3-st

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 10, 2015 3:43 pm
Postitas Indrek
Müügis: Toida hunti palju sa toidad aga karu t*** talle ikka ei kasva.... ehk Põrnikas on peale pikki aastaid ehitamist ja pusimist valmis saanud, kuid kahjuks pole ta ikka see, mis ma soovin, et ta oleks. Temaga saab ka väga kiiresti sõita aga midagi on nagu puudu....
http://www.soov.ee/vi/3243417.htm

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Reede Dets 18, 2015 2:59 pm
Postitas Indrek
Talveralli on tulekul ja parema puudumisel hakkame parendama olemasolevat. Ehk hetkel ei ole põrra enam müügis.
Samas on selge, et parendamisel jääb üle hulk asju... õigemini terve veerev põhi.
Väärtuslikumad osad on vast rattad(loe: võluveljed 5*205), Koni amordid(reguleeritavad), lõtkudeta(loe: värskete liigendite, eksentrikute ja puksidega) reguleeritav esisild, käigukast... kui miskit vaja siis võib lahkesti raha pakkuda :shake:

Tuletan varasemast meelde: Täna käis põrnikas elukogemust saamas sillastendis. Eelnev kogemus rääkis sellest, et põrnik tahab hirmsasti otse minna, seega otsisin interneedusest mingitki lahendust.
Üheks lahenduseks pakuti: Recommended Setup Summary:

FRONT – SWINGAXLE BEETLE

2 Sway-A-Way adjusters top and bottom. Cofap or KYB Gas shocks
2 extra-eccentric camber adjusters.
Front –2 degrees negative camber
At least 3 degrees (preferably 5) positive caster
5mm (6/32-7/32”) Toe-out
18mm (3/4”) Sway bar
195/60/14 tires
Front MUST be 1” higher than the rear ride height.
REAR – SWINGAXLE BEETLE

Sway-A-Way Camber Compensator. Cofap/KYB Gas shocks only
-2 deg negative camber
2-3mm (3/32-1/8”) Toe-in
205/60/14 tires
Shimmed up Z bar
Rear MUST be 1” lower than the front ride height.

Ok, esiots ongi tiba kõrgemal ja 3kraadi positiivset Casterit näitas masin peale seibide lisamist silla alumisele torule.
Toe-out regullisime 0,20 kraadi, lihtsalt peast arvutades tundus see õige olevat (apataat ei osanud meile millimeetreid näidata).
Ja Camber sai ilusti -2kraadi tänu uutele eksentikutele :)

Tagarattad olid suht soovitud asendis, ainult vasak pool istub natuke sügavamal... peab vist torsiooni reguleerima.

Igatahes on põrnik nüüd palju paremini sõidetav. Julgen selliseid modifikatsioone soovitada! 8)

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Neljapäev Dets 31, 2015 11:08 am
Postitas Indrek
Päkapikud käisid ja tõid kuuse alla midagi meeldivat....

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Teisipäev Jaan 05, 2016 9:19 pm
Postitas bill
...et selliseid Päkapikke ikke rohkem meite maale satuks selliste kingitustega :rock: Jaga siis rohkem,mis sellest kingist saab :soup:

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 27, 2016 4:33 pm
Postitas Indrek
Talveralliks valmistumine algas:

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Kolmapäev Jaan 27, 2016 4:35 pm
Postitas Indrek
1302-e nina on pisut laiem:

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Neljapäev Veebr 18, 2016 1:25 pm
Postitas Indrek
Lihtsalt endale reminder: jällegi kipub napiks minema!
Eile käisin Vidrikel plaaniga põrnikas koju tuua aga võta näpust (tegelikult on Vaido süüdi, sõnus ära ;) ): õhtu lõpetas lekkiv radiaator.

Homme lähen jälle, et ülehomme hommikul stardis olla.

Äitähh Vaido, ilma Sinuta poleks me sellest juhtmepuntrast läbi närinud ja mina poleks viimasele bussile jõudnud!!!

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Reede Veebr 19, 2016 9:47 am
Postitas Teet
"radikad on saadanast" :P

aga ootame suuuurt pildihunnikut (taaskordsetest) "tehnikaristsetest" ;)

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Teisipäev Veebr 23, 2016 1:26 pm
Postitas Indrek
Kell 01.30 laupäeva hommikul ajasime tühikäigul töötava põrnika garaazist välja aga kaugemale kahjuks ei saanudki...

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 27, 2017 11:01 am
Postitas Indrek
Jälle käisid Päkapikud:
tänavu ikka väga vara....

Re: Indreku `66

PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 27, 2017 11:07 am
Postitas Indrek
Ahjaa! Talverallil osalesime ka. Vaatamata siduri peasilindri ennetähtaegsele töölepingu lõpetamisele suutsime siiski teravas konkurentsis saavutada väärika 13.nda koha. Endalegi üllatuseks ;)
Käima tõmbamisi oli kindlasti rohkem kui kahel käel näppe. Tänud siinkohal kõigile tõmbajatele!