• Advertisement
East Side Customs

Teedu '66 põrrrrnikas

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas bill » Esmaspäev Mär 05, 2012 11:34 pm

:rock:
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 601
Liitunud: Neljapäev Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Mär 06, 2012 10:07 am

kangutasin nädalavahetusel e30nega üht rada millest mitte midagi enam alles ei jäänud...ja peab tunnistama et 1 kw 10 kg kohta on täiesti piisav kogus jõudu, et ka pidavamal talverajal, et konkureerida aga rohkem tuleb tegeleda enese distsiplineerimisega ja meeles pidada et 1s kiirem kui konkurent olla on juba piisav ning kui oled 3-5s kiirem ei ole mõtet teisele ringile minnes otsida kohta kus saaks veel asja parandada :D

Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

mida selle raskema mootori all silmas peeti? wasserboxerit? hiljaaegu rändasid mu garaazist ära trigger ja paar asja miski wasserboxeri vemsiga käivitamiseks kuid ei tea kelle autole.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 911
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Indrek » Teisipäev Mär 06, 2012 10:13 am

Teet kirjutas:aitümm. Kusjuures mõtlesin, et kui Su masin oma eeldatavalt märkimisväärselt jõulisema (aga vist mitte väga palju raskema?)motoga oleks kah rajal "lammutanud", oleks tulemused olnud kui põrnikaklubi tellitud reklaam. ...:D

Ega suurt kaaluvahet tõesti pole, kuid kuna väände vahe on ikkagi kordades siis ma isegi ohkasin kergendatult (kui ta stardis enam ei käivitunud), sest pidamist polnud ühegi käiguga ning kui hoog sai üles siis pidama jäämiseks läksid ikka esirattad blokki....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Indrek » Teisipäev Mär 06, 2012 10:16 am

jeff01 kirjutas:Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

mida selle raskema mootori all silmas peeti? wasserboxerit? hiljaaegu rändasid mu garaazist ära trigger ja paar asja miski wasserboxeri vemsiga käivitamiseks kuid ei tea kelle autole.

See trigger minu musta mootorile oligi mõeldud. Kuigi lõpuks avastasime, et tõenäoliselt oli viga hoopis starteris. DJ on mootori kood... sobib põrnikale, kui valatult...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Mär 06, 2012 11:00 am

Teet kirjutas:Loodame, et Joosepi peakohal põlev pirn sai mõne voldi juurde


Voldid on siis koos kui lotovõit tuleb :D
Uskumatu, et teie kui põrnika entusiastid ei pahanda sellele kui 1 kere hakkaks valle ja mõlke koguma :D
...tahtmist on hullupööra aga nüüd mil kevad aknast sisse trügib keeran end taas sirgelt sõitmise lainele (loodan et ka sügiseks kurvilisemale linna lainele.....st et kuna minu auto kaalub ~750kg + 70kg mina siis ei ole mul erilisi võimalusi kellegagi otse sõitmises võistelda eesti klassijaotuse ja miinimumkaalude seisukohalt......seda mõnu jätkus nii kauaks kuni mina korraldasin tänavaautode dragi ja nüüd, mil mina korraldan EMV etapi ja tüdrukud korraldavad tänava autode osa siis muudeti kaalud ära........õnneks jääb veel bracketisse 600kg kaalupiir nii, et aja sõitmise võimalus on olemas kuid selleks mitusada eurot litsentside jne alla panna on imelik)

Edu ja õnnitlen korraliku tulemuse pärast.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 911
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Mär 06, 2012 8:57 pm

jeff01 kirjutas:Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

ma ei teagi täpselt, mis mul seal on - pole lahti katkunud. Peale vaadates ju töömahtu ei ütle. Pict31 valmistab segu, aga võiks siiski tiba rohkem kui passis olev 32kW olla. Ega muud indikaatorit ole, kui kiirus, mida suudab saavutada: soetades lippas kusagile 130..140km/h vahele välja ning nüüd ca 20..30Mm mineraaliga kulgenuna punnitab 120km/h ära. Millest pakun, et siiski 40kW sisse võiks võimsus jääda.
taguotsaga probleeme polnud - nn nikerdamisrada oli. Ehk siis 1. ja 2. käigu rada. Kuna motorammu gaasi pressides kurvis taguotsa libistamiseks ei jagu (vesibokseril ehk jaguks), leidis käsipidur aktiivset kasutust ja äkki oli isegi enamuste käsipidurdamiste järel 1. käik rauas :)
alias 13piisab
'66 tehniliselt teelegaalne ja '65 keretööde järgsel komplekteerimisel. Ehk siis praktikas ei sõida kumbki :)
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 738
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Saku

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Juul 09, 2019 7:28 pm

viimasest postitusest siin on üle 7 aasta.
viimasest ülevaatusel käimisest on üle 5 aasta.
loogiliselt on viimasest liikluses osalemisest siis pea 5 aastat.

mosuga jändamine tüütas ära - 2a seisnud vene tehnika üllatab igast otsast ja jupivahetus on ebainimlik.
seega ajasin möödunud laupäeval rohelise põrnika välja:
Pilt

...ja tahaks sel nädalal ülevaatusele jõuda. Hetkel häbenen pragulisi rehve ja eeldatavalt mitmes tükis olevaid klapikambrikaanetihendeid.
välisilmet ei häbene - nimetame selle "rat lookiks" vms-ks. Masina klaasid pesin küll puhtaks, aga tihendite samblad (masin on vaid viimased 3a nautinud katuse all olemist - enne seisis niisama väljas) ja kerel olevad tolmukorrad jms jäävad esiti oma kohale.

reanimeerimine:
alguses ei tahtnud kütus karbussini jõuda - suruõhk paagi suunal kaotas probleemi. Saame näha, kui kauaks :)
üks pidur oli peal. Töösilinder käis maas ja sellega on nüüd hästi.
mootor sai survepesu. Nagu arvata võis, siis natukese töötamise järel olid soojusvahetid taas õlised.
rehvid on pragulised. Õiget mõõtu (155/80 või 165/75) saaks vist vaid kurrunurruvutisaarelt, makstes pmst summa, millega juba terve selle saare ära osta võiks. Ette leian kord Hippylt kaubeldud pruugitud vanaautorehvid, taha panen vajadusel plaanB-na 185/65 (mis on kah kardetavasti tellimisel...) nagu seal 2006a masinat soetades olid.

igatahes - kes klapikambrikaanetihendite (ma ennustan, et nt Forss laseb mul küsimise peale korrata, mis masinaga tegu on?) või rehvide osas kas nõu või jõuga abiks olla oskab, siis see abi on teretulnud! Ehk saab välisõhu veel külmemaks jahutatud :P
(hilisemaks subtiitriks: naudime hetkel Eestimaa suve. Unistame kahekümnest kraadist. Käsime robotniidukil dokis istuda - kalendri järgi on küll vegetatsiooniperiood, aga muru vist kalendri järgi ei toimeta: tema tahab sooja)
alias 13piisab
'66 tehniliselt teelegaalne ja '65 keretööde järgsel komplekteerimisel. Ehk siis praktikas ei sõida kumbki :)
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 738
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Saku

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas urbaan » Neljapäev Juul 11, 2019 10:51 pm

Tartu Forss hoiab klapikambrikaane tihemdeid minu palvel sees 113101481F.Käi Tallinna poes ja las tellivad sinna.Kui mingil põhjusel hakkama ei saa mul paar jooksu kodus kah.
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
 
Postitusi: 218
Liitunud: Kolmapäev Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Eelmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron