• Advertisement
East Side Customs

Teedu '66 põrrrrnikas

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas bill » Esmaspäev Mär 05, 2012 11:34 pm

:rock:
Kasutaja avatar
bill
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 601
Liitunud: Neljapäev Veebr 05, 2004 6:46 pm
Asukoht: TÜRI

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Mär 06, 2012 10:07 am

kangutasin nädalavahetusel e30nega üht rada millest mitte midagi enam alles ei jäänud...ja peab tunnistama et 1 kw 10 kg kohta on täiesti piisav kogus jõudu, et ka pidavamal talverajal, et konkureerida aga rohkem tuleb tegeleda enese distsiplineerimisega ja meeles pidada et 1s kiirem kui konkurent olla on juba piisav ning kui oled 3-5s kiirem ei ole mõtet teisele ringile minnes otsida kohta kus saaks veel asja parandada :D

Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

mida selle raskema mootori all silmas peeti? wasserboxerit? hiljaaegu rändasid mu garaazist ära trigger ja paar asja miski wasserboxeri vemsiga käivitamiseks kuid ei tea kelle autole.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Indrek » Teisipäev Mär 06, 2012 10:13 am

Teet kirjutas:aitümm. Kusjuures mõtlesin, et kui Su masin oma eeldatavalt märkimisväärselt jõulisema (aga vist mitte väga palju raskema?)motoga oleks kah rajal "lammutanud", oleks tulemused olnud kui põrnikaklubi tellitud reklaam. ...:D

Ega suurt kaaluvahet tõesti pole, kuid kuna väände vahe on ikkagi kordades siis ma isegi ohkasin kergendatult (kui ta stardis enam ei käivitunud), sest pidamist polnud ühegi käiguga ning kui hoog sai üles siis pidama jäämiseks läksid ikka esirattad blokki....
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Indrek » Teisipäev Mär 06, 2012 10:16 am

jeff01 kirjutas:Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

mida selle raskema mootori all silmas peeti? wasserboxerit? hiljaaegu rändasid mu garaazist ära trigger ja paar asja miski wasserboxeri vemsiga käivitamiseks kuid ei tea kelle autole.

See trigger minu musta mootorile oligi mõeldud. Kuigi lõpuks avastasime, et tõenäoliselt oli viga hoopis starteris. DJ on mootori kood... sobib põrnikale, kui valatult...
-The goal in Life's Journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out and shouting "holy shit what a ride!"
Kasutaja avatar
Indrek
Aktivist
Aktivist
 
Postitusi: 431
Liitunud: Esmaspäev Jaan 05, 2004 9:18 am
Asukoht: Kalamaja

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Mär 06, 2012 11:00 am

Teet kirjutas:Loodame, et Joosepi peakohal põlev pirn sai mõne voldi juurde


Voldid on siis koos kui lotovõit tuleb :D
Uskumatu, et teie kui põrnika entusiastid ei pahanda sellele kui 1 kere hakkaks valle ja mõlke koguma :D
...tahtmist on hullupööra aga nüüd mil kevad aknast sisse trügib keeran end taas sirgelt sõitmise lainele (loodan et ka sügiseks kurvilisemale linna lainele.....st et kuna minu auto kaalub ~750kg + 70kg mina siis ei ole mul erilisi võimalusi kellegagi otse sõitmises võistelda eesti klassijaotuse ja miinimumkaalude seisukohalt......seda mõnu jätkus nii kauaks kuni mina korraldasin tänavaautode dragi ja nüüd, mil mina korraldan EMV etapi ja tüdrukud korraldavad tänava autode osa siis muudeti kaalud ära........õnneks jääb veel bracketisse 600kg kaalupiir nii, et aja sõitmise võimalus on olemas kuid selleks mitusada eurot litsentside jne alla panna on imelik)

Edu ja õnnitlen korraliku tulemuse pärast.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Mär 06, 2012 8:57 pm

jeff01 kirjutas:Mis mootoriga su põrr sõitis? Kuidas originaal opendiff käitus, ei tundnud vahepeal et tahab otse minna ja tagaots ei taga gaasi andes keerata?

ma ei teagi täpselt, mis mul seal on - pole lahti katkunud. Peale vaadates ju töömahtu ei ütle. Pict31 valmistab segu, aga võiks siiski tiba rohkem kui passis olev 32kW olla. Ega muud indikaatorit ole, kui kiirus, mida suudab saavutada: soetades lippas kusagile 130..140km/h vahele välja ning nüüd ca 20..30Mm mineraaliga kulgenuna punnitab 120km/h ära. Millest pakun, et siiski 40kW sisse võiks võimsus jääda.
taguotsaga probleeme polnud - nn nikerdamisrada oli. Ehk siis 1. ja 2. käigu rada. Kuna motorammu gaasi pressides kurvis taguotsa libistamiseks ei jagu (vesibokseril ehk jaguks), leidis käsipidur aktiivset kasutust ja äkki oli isegi enamuste käsipidurdamiste järel 1. käik rauas :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Juul 09, 2019 7:28 pm

viimasest postitusest siin on üle 7 aasta.
viimasest ülevaatusel käimisest on üle 5 aasta.
loogiliselt on viimasest liikluses osalemisest siis pea 5 aastat.

mosuga jändamine tüütas ära - 2a seisnud vene tehnika üllatab igast otsast ja jupivahetus on ebainimlik.
seega ajasin möödunud laupäeval rohelise põrnika välja:
Pilt

...ja tahaks sel nädalal ülevaatusele jõuda. Hetkel häbenen pragulisi rehve ja eeldatavalt mitmes tükis olevaid klapikambrikaanetihendeid.
välisilmet ei häbene - nimetame selle "rat lookiks" vms-ks. Masina klaasid pesin küll puhtaks, aga tihendite samblad (masin on vaid viimased 3a nautinud katuse all olemist - enne seisis niisama väljas) ja kerel olevad tolmukorrad jms jäävad esiti oma kohale.

reanimeerimine:
alguses ei tahtnud kütus karbussini jõuda - suruõhk paagi suunal kaotas probleemi. Saame näha, kui kauaks :)
üks pidur oli peal. Töösilinder käis maas ja sellega on nüüd hästi.
mootor sai survepesu. Nagu arvata võis, siis natukese töötamise järel olid soojusvahetid taas õlised.
rehvid on pragulised. Õiget mõõtu (155/80 või 165/75) saaks vist vaid kurrunurruvutisaarelt, makstes pmst summa, millega juba terve selle saare ära osta võiks. Ette leian kord Hippylt kaubeldud pruugitud vanaautorehvid, taha panen vajadusel plaanB-na 185/65 (mis on kah kardetavasti tellimisel...) nagu seal 2006a masinat soetades olid.

igatahes - kes klapikambrikaanetihendite (ma ennustan, et nt Forss laseb mul küsimise peale korrata, mis masinaga tegu on?) või rehvide osas kas nõu või jõuga abiks olla oskab, siis see abi on teretulnud! Ehk saab välisõhu veel külmemaks jahutatud :P
(hilisemaks subtiitriks: naudime hetkel Eestimaa suve. Unistame kahekümnest kraadist. Käsime robotniidukil dokis istuda - kalendri järgi on küll vegetatsiooniperiood, aga muru vist kalendri järgi ei toimeta: tema tahab sooja)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas urbaan » Neljapäev Juul 11, 2019 10:51 pm

Tartu Forss hoiab klapikambrikaane tihemdeid minu palvel sees 113101481F.Käi Tallinna poes ja las tellivad sinna.Kui mingil põhjusel hakkama ei saa mul paar jooksu kodus kah.
urbaan
StaarBussimüüja
StaarBussimüüja
 
Postitusi: 219
Liitunud: Kolmapäev Jaan 16, 2008 1:38 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Reede Juul 19, 2019 5:48 pm

aitäh ja sorri - ma suutsin kuidagi vastuse kahe silma vahele jätta. Rööprapsimised arvutis ja telefonis...

igatahes Tallinnas oli letikaubana saadaval 3tk. Võtsin need ära ja tellisin 5 juurde. Olid järgmisel päeval kohal (seni mul veel lunastamata) - röövisingi äkki "lõunakate varu" :)
Kui paaritu koguse üle imestasin, siis sain teada, et Topran pakendab neid 5-kaupa. Andsin selle ettevõtte toote- või äri-inimestele lahkelt "eluvõõra diletandi" tiitli :D

kaanetihendid said paika ja järgmisel päeval (möödunud reede hommikul) TÜV-le. Kus sissesõitmisel avastasin masina tagant korraliku nire ja seismiskohas laigu. Olin ühe kaanetihendi kuidagi imelikult vahele pannud. 20..30sek vea leidmiseks ja kõrvaldamiseks ning üritus jätkus.
- pidurid: lahkest pakkumisest enne TÜV alustamist pidurite kontroll teha ma keeldusin - et see ei ole tarvilik. Ei olnudki.
- heitgaas (kuna masina pass räägib midagi aastast 1974...): HC istus ca 4500 peal, aga segukruvi keeramine tõi see kenasti 10+ korda alla. Muretsesin küll sõidudünaamika pärast (et sõitis algsätungiga hästi), aga jätsin kruvi tagasi keeramata. Masin sõidab ka nii hästi
- viitasin, et passis on vale aastanumber (1974) ja et kavatsen sel suvel MNT-st uut passi nõuda, kus oleks kirjas 1966. Sain sellega seoses kirja VIN-ga seonduva OV: nn etikett (ehk pirka) on kerel puudu ja see puudus peaks olema passi märgitud

muidu kaanetihendi-jama rikkus mul kodus päris korralikult kivisillutist: näitasin küll plekkidele õhtul survepesurit, aga need ignoreerisid seda :( Samas pole halba heata - kui sillutis juba plekiline, siis edaspidi pole vaja nende pärast eriti põdeda. Jälle üks heaoluühiskonna kodaniku pseudomure vähem! :)
(muide ülaloleval pildil on mosu muru peal just seepärast, et ta ei oska sillutise peal kultuurselt olla. Põrnikas oskab palju paremini, kuigi mitte päris hästi)

suhtlesin MNT tehnoosakonnaga ja lubasin peagi üldaadressile avalduse kirjutada. Senini pole jõudnud seda teha, aga pühapäeval püüan teele panna. Avaldus ise on lihtne kirjatöö, aga tahan kohe juurde panna ka "tehnilise lisa nr1", mis oleks tabel netist leitavate aastakäikude muudatustega perioodil 1966..1975: et mis asjad on mu masinal "muudetud" ja ütlevad, et masin ei ole varasem, kui 1966 ning mis ei ole "muutunud" ehk mis ütleks, et masin ei ole hilisem, kui 1966. Ilmselt põrgatan selle lisa paralleelselt ka Saksa autosse ning palun neil aidata kinnitamisega. Ehk soovivad ja julgevad - kui on inimene, kel huvi ja aega, võiks see olla täitsa tore ettevõtmine.

igatahes põrnikal on nüüd veel natuke üle kuu aja ülevaatust järel ja põristan ringi. Loodan, et MNT suudab (suvepuhkustest hoolimata) lihtsa ja konkreetse asjaga kiirelt edeneda - kuigi telefonis tehnoosakonna pealikuga suheldes oli ta ses osas arvamuse avaldamisel ettevaatlik.

kui kellelgi on Tallinnas liikuv tehaseolukorras 1974, siis see info oleks teretulnud: saaks vajadusel kaks masinat kõrvu panna ning loodetavasti tõdeda, et ei ole ikka päris samad :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas MeelisV » Esmaspäev Juul 22, 2019 2:28 pm

MeelisV
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 199
Liitunud: Reede Okt 24, 2014 8:16 pm
Asukoht: Jõelähtme vald

Re: Teedu '66 põrrrrnikas

PostitusPostitas Teet » Reede Aug 02, 2019 1:32 pm

aitäh - otsin seda plekieemaldit.

aga mul on keerukam mure kah :)
masinal on vist kogu mu käes oleku aja olnud (paremas) tagarattas pidurdamisel "kopsimine ja naksumine". See on ajaga justkui tugevamaks läinud. Kostub kui tulevane jama, millele vihjavad ka allolevad uuendamis-nimistu p3 ja p4.
telefon kipub muid helisid püüdma, aga naksumine-raksumine on aimatav: http://teet.luarvik.org/d/7597-1/VID_20 ... 172654.mp4

trumlist seest heli põhjustajat ei leia. Aegade jooksul on samal rattal uuendatud:
1) töösilinder & klotsid
2) rattalaager (kuullaager)
3) trummel. Sama ratta algne trummel kaotas nuudid (!)
4) trummlikinnitusmutter + vaheseib: need lasid kord jalga

heli on alati olemas - pole vahet, kas käik on sees või mitte.

on kellelgi analoogset kogemust? Ma oskan eelkõige vaid kõverat pooltelge kahtlustada - mutri ära-raputamise ja trumlinuutide siledakstõmbamise pealt. Aga kas tõesti laager + pidur teda ära ei tsentreeri ja kas tulem on siis tugev "naks-klops"-heli? Ega vist muudmoodi teada ei saa, kui pooltelge välja vahetades? Kust ma pooltelje saan? :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Eelmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron