• Advertisement
East Side Customs

Karburaatori reguleerimine

põrnikate ümber käiv elu

Moderaator: ingmar

Karburaatori reguleerimine

PostitusPostitas rauki » Esmaspäev Juul 15, 2019 5:12 pm

Tere
Andke nõu kuidas oleks köige parem karbussi reguleerida.Kas on mingi standart tehase reguleerimine olemas....ala mitu keerdu mingile kruvile tuleks keerata.
Mina ei ole seda päris paika saanud,kord poob kinni,siis reguleerin ja hakkab hästi liikuma aga siis jälle ei käivitu hästi.
Igasugune info oleks abiks,sest töökotta viia pole mötet....siin mehed kratsivad kukalt ainult....ilmselt on vanakoolimehed otsa saanud!
rauki
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
teeb vahet tõukurvarda düüsil ja jagajal
 
Postitusi: 61
Liitunud: Neljapäev Aug 23, 2012 12:06 pm

Re: Karburaatori reguleerimine

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Juul 15, 2019 5:46 pm

Õhuga jahutajatele pandi rohkem, kui üht tüüpi karburaatorit. Kui õige margiga küsimuse guuglisse lööd, leiad ilmselt illustreeritud õpetuse. Nt mu (lolli- ja pommikindla) karburaatori puhul aitab selline küsimus:
https://www.google.com/search?q=solex+3 ... adjustment

küllap oskavad ka töökojad või ülevaatuspunkt asja sättida.
klapid võid üle kontrollida ja ka süüte. Hea eelsüütenurga leiad vast foorumiteemadest. Tehase-nurk ei ole kõige parem.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 744
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Karburaatori reguleerimine

PostitusPostitas martr » Reede Aug 23, 2019 10:29 pm

Ma olen mõndadelt lehtedelt endale blogisse salvestanud, küll bussi oma, aga algseaded peaks samamoodi käima.

https://howto-kuidas.blogspot.com/2014/01/carburetor-adjustment-procedure-vw-bay.html

Enda bussil tuli samuti ise asi ette võtta, kuna ei ole selliseid mehhaanikuid leida enam. Lugesin siit-sealt mitu korda tekstid läbi ja sai üsna hea tulemus. Nüüd on nii mõnigi aasta möödas ja tundub, et pean jälle peagi asja ette võtma.
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn


Mine type1 - põrnikas

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline