• Advertisement
East Side Customs

kas õlivarras on õigel sügavusel

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

kas õlivarras on õigel sügavusel

PostitusPostitas martr » Reede Juun 22, 2007 12:41 pm

siit siis õlivarda pilt, nimelt see kummiasi mis seal varda ümber on , seda saab nagu ka mõni sentimeeter nagu varda otsast tagasi lükata ja tundub ka ok, aga kas pildilt nagu tundub et on õigel sügavusel.
Manused
olivarras2.jpg
olivarras2.jpg (58.23 KB) Vaadatud 26380 korda
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Style » Reede Juun 22, 2007 9:20 pm

Ei olnud aega täna järgi vaadata, kuid minul on vardal rõngas otsast ära murtud ja see kork lõpeb täpselt selles kohas, kus rõnga traat kaheks hargneb.
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 1171
Liitunud: Reede Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN

PostitusPostitas ingmar » Laupäev Juun 23, 2007 12:30 pm

ma nüüd ei tea, kas see on õige kaugus, aga ka minul on nii, nagu pildil. umbes :) kummiasi on kinni võtmise rõnga vastas... aga ta on ka suuteline liikuma pikki varrast
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas martr » Esmaspäev Juun 25, 2007 10:50 am

nuvot, kui korki natuke tagasi lükata, siis ju vardapeal kohe õlitase muutub, ehk ei näitagi põhimõtteliselt.
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas aivar » Esmaspäev Juun 25, 2007 1:02 pm

Pane pikem varras ,siis pole õliga probleemi :rolf:
aivar
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 336
Liitunud: Neljapäev Jaan 22, 2004 9:37 am
Asukoht: Elva

PostitusPostitas ingmar » Esmaspäev Juun 25, 2007 4:11 pm

mingi lõpp-punkt tal on, ehk et käepideme poole rohkem ei lähe. minul istub selles punktis. :)
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas saar » Esmaspäev Juun 25, 2007 5:33 pm

Mul on kõrvaline küsimus, et mis mootor seal pildid on?

Minu 2.0 liitrine näeb väheke teistmoodi välja...
maru rahulik!
Kasutaja avatar
saar
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 168
Liitunud: Teisipäev Dets 30, 2003 12:19 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas ingmar » Esmaspäev Juun 25, 2007 5:38 pm

mina pakuks ikka et kahe karpaga 2.0. uuem, ehk isegi hüdrotõukuritega...
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Style » Esmaspäev Juun 25, 2007 8:22 pm

CU on ta tõesti, ehk siis "tellise" õhuline, 2-karbine
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 1171
Liitunud: Reede Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN

PostitusPostitas martr » Teisipäev Juun 26, 2007 9:02 am

CU vast jah
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Style » Kolmapäev Juul 04, 2007 9:23 pm

Vaatasin täna oma varrast lähemalt: tal on kahel pool kummi metall-seibid, ning neid hoiab paigas sälk (kummalgi pool) vardal. Kui sul mootoripoolsel otsal selline seib puudub - on oht, et see mootoris vedelemas...
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 1171
Liitunud: Reede Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN

PostitusPostitas ingmar » Kolmapäev Juul 04, 2007 9:31 pm

päris mootori sisse ta ei jõua - varda ümber olev toru otsas, mis plokki siseneb, laiem. pluss on ka plokis olev auk suht täpselt sama suur kui see toru.
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Style » Kolmapäev Juul 04, 2007 10:01 pm

Aga ta on ju varda otsas ja selle otsaga käib toru sisse.

...ei viitsinud fotoka järgi minna, kui täna varrast uurisin...
Style
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 1171
Liitunud: Reede Mär 26, 2004 6:54 pm
Asukoht: TLN

Re: kas õlivarras on õigel sügavusel

PostitusPostitas martr » Neljapäev Juun 10, 2010 2:40 pm

Nonii, vahetati mul siin nädalapäevi tagasi esisuportite tihendeid ja siis märgati, et õlivarras on ikkagi vales asendis, kui nüüd esimeset pilti üõleval vaadata, siis kummikork oli vastu rõngast.

Nüüd on siis sedasi, et metallseib on oma 1,5 cm rõngast edasi, kus on varda küljes sälgud pressitud! ja sealt algab siis kummikork.
Seega varras 1,5 cm tagasi ja õli oma 1,3 liitrit juurde.
ei saanud tookord siit ega väljamaa foorumitest konkreetset vastust ja
halb asi on kogu asja juures see, et olen seni sõitnud praktiliselt nii, et õlivarras ei näita!!!

Või leiab keegi mingi päris ametliku seisukoha? kui nüüd ikkagi on vales kohas, siis on jällegi õli natuke palju!

Paar pilti ka:
Manused
oli3.jpg
oli3.jpg (104.91 KB) Vaadatud 25054 korda
oli2.jpg
oli2.jpg (108.35 KB) Vaadatud 25054 korda
oli1.jpg
oli1.jpg (110.18 KB) Vaadatud 25054 korda
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

Re: kas õlivarras on õigel sügavusel

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Juun 10, 2010 3:03 pm

aga sõida nii, nagu teised sõidavad. Ehk siis pildiotsing üle maailma:
http://www.google.com/images?hl=et&sour ... =&gs_rfai=

leiab suisa skeemi: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -18304.JPG

kui õlirõhk oli enne ka miinimumi puhul olemas ning 1,3l peale valasid, kahtlustaks küll, et nüüd on õli paljuvõitu. Eraldi väljatoodud pilt-skeem kinnitab seda. Samuti nagu mõned pildiotsingu tulemused, kus varras näha.
eeldus on muidugi, et Sul on sama pikk varras, kui muudel :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 747
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald


Mine type2 - t1/t2 - split ja bay bussid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline