• Advertisement
East Side Customs

Kere.

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

Kere.

PostitusPostitas Margo5 » Teisipäev Nov 16, 2010 3:41 pm

Hakkan taastama üht transporter t2 bussi. Äkki keegi oskab jagada oma kogemusi, millestu tulest alustada ja millega arvestada tuleks.:D
Margo5
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 11
Liitunud: Teisipäev Nov 16, 2010 2:39 pm

Re: Kere.

PostitusPostitas ingmar » Teisipäev Nov 16, 2010 4:03 pm

no ei saa, pean siia ka mölisema :)

oma viimasest vitsast (kui teed ikka suurt restost) - võta masin pulkadeks (ära unusta sildistada juppe, et pärast parem oleks) ja siis kere pritsi. mõistusega muidugi. aga ilma... pole minu arvates väga mõtet. roosteuss jääb ikka sisse, kõiki kohti ei saa arugi et on läbi sest "sitakihi" alt pole näha. aga põhi + liitekohad tuleb kuidagi puhtaks saada
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kere.

PostitusPostitas Margo5 » Teisipäev Nov 16, 2010 4:28 pm

Niipalju kui kuskilt telekast olen näinud siis olen tähele pannud jah et tehakse palju pilte lahtivõtmise käigus. Ja õnneks on prits olemas, et saab sellega üle käia. Aga kas on mõtet tervet autot üle lasta või ainult need kohad kus roostes? :D
Margo5
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 11
Liitunud: Teisipäev Nov 16, 2010 2:39 pm

Re: Kere.

PostitusPostitas ingmar » Teisipäev Nov 16, 2010 4:33 pm

see nüüd oleneb, kuidas keretöid tehakse ja kuidas eelistatakse. mõni ajab üleni auto haljaks. mõni ainult probleemsed kohad. fakt on see et jupiti tehes võib mõni rooste peitu jääda, mis peale vaadates värvi all viisakas on. samas muidugi sirget plekki lasta pole mõte - lõhub pleki ära, tõmbab lömmi jne. niiet küljed ja katus tuleks vajadusel haljastada teistmoodi (kas just ketastega aga näiteks hapetega)

olen jälle vitsa saanud katuse pritsimisega. enne ilus olnud katus sai pärast kilode kaupa pahtlit, et ta vähegi viisakas oleks
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kere.

PostitusPostitas Margo5 » Teisipäev Nov 16, 2010 4:40 pm

Tänan abi eest. Ise ei ole kunagi varem nii suurt tööd ette võtnud, et ei ole just kõige rohkem kogemusi sellel alal. :D
Margo5
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 11
Liitunud: Teisipäev Nov 16, 2010 2:39 pm

Re: Kere.

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Nov 16, 2010 4:44 pm

päris hakatuseks on kena esimese posti juurde minna ja vajutada nuppu "muuda". Panna teemale pealkiri, mis ütleb natuke täpsemalt, millest teemas juttu. Eelmine teema evib sama häda.

kui liivapritsi all mõtled seda käes hoitavat jupstükki, siis sellega ei maksa auto lähedal vehkima hakata - saab väikseid asju puhastada, aga traatkettad (ikka rellaka otsas - mitte trelli otsas) teevad sama töö kiiremini-paremini pluss ei ole hiljem kõik kereõõnsused liiva täis.
liivapritsi tasub kasutada, kui on põhjalik restaureerimine-ehitamine plaanis. Kere paljaks, mastiksid põhja alt minema - ja kere kohta, kus vastavat teenust osutatakse. Sõiduauto tehakse puhtaks nii umbestäpselt kahe tuhande krooni eest. Õige mees (või naine) teeb tegelikult väidetavalt (ma ei ole tervet autot pritsi viinud...) ka suured siledad pinnad neid lainesse laskmata puhtaks.

jätkame aga juttu juba siis, kui esimesed sadakond töötundi auto kallal askeldatud on ning ind veel otsa saanud pole ;)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 747
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: Kere.

PostitusPostitas ingmar » Teisipäev Nov 16, 2010 5:36 pm

"käes hoitavat jupstükki" kasutab ka mõni värvikoda, kelle töö on väga hea. seega ma nüüd neid jupstükke päri maha ka ei mataks. tõsi - kogu masinat üle lasta sellega pole mõtet (suur vaev ja aja/materjalikulu), aga väiksemaid kohti annab lasta küll. ehk siis just juhul "teen selle nurga korda"
Päikest,
Ingmar / ESC
Kasutaja avatar
ingmar
Über-Vaataja
Über-Vaataja
 
Postitusi: 2377
Liitunud: Esmaspäev Dets 08, 2003 10:53 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kere.

PostitusPostitas Margo5 » Teisipäev Nov 16, 2010 5:41 pm

Plaanis on ise just teha. Et on võimalus sellist masinat kasutada. :D
Margo5
ebaselge diagnoosiga
ebaselge diagnoosiga
 
Postitusi: 11
Liitunud: Teisipäev Nov 16, 2010 2:39 pm

Re: Kere.

PostitusPostitas jeff01 » Teisipäev Nov 16, 2010 6:07 pm

Alusta selle väikse pritsiga tööd....tööta vähemalt 1 päevgi ja enam ei teki sul küsimust kas lasta terve buss või mitte....see on kindel.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 917
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu


Mine type2 - t1/t2 - split ja bay bussid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron