• Advertisement
East Side Customs

VW Transporter T2 alternatiivne mootor ja veermik

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

VW Transporter T2 alternatiivne mootor ja veermik

PostitusPostitas tiblu » Esmaspäev Okt 05, 2015 8:48 pm

Olen taas hoogu võtmas, et ükspäev sõita oma VW T2 (78) bussiga, mis juba kaua niisama garaažis seisab.
Idee oleks teha sellest matkabuss, millega sõita julgelt ja pikki maid.

Hetkel on bussil tehase 1.6 liitrine mootor, aga tekkis mõte vahetada see mõne alternatiivse mootori vastu, mis ehk töökindlam ja mis autobahnil ei jääks väga jalgu ega töötaks oma võimete piiril.

Kui juba mootor läheb vahetusse, siis mingist piirist (?) on oluline tegeleda ka veermikuga, sest tehas pole suuremat võimsust ette näinud.

Ja küsimus - kas kellelgi on infot, millised sõidukid võiks hästi olla mootori ja veermiku doonoriks? Internetis on palju leida, aga mõtlesin, et küsin ehk on kohalikel kogemusi.
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 195
Liitunud: Laupäev Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: VW Transporter T2 alternatiivne mootor ja veermik

PostitusPostitas uno » Teisipäev Okt 06, 2015 9:14 am

Tore, et leidub veel peidus olnud busse ja need plaan teepeale ajada.
Igasuguseid mootoreid annab vahele panna, aga kas sellel mõtet on.
Kui tahad autobahnil kihutada, siis sebi doonoriks mõni õhuline Porche. Sellega ainult mootori ja käigukasti kinnitused ringi teha :)
Kui originaal mootor ja käigukast korda teha, saab väga edukalt ringi trippida.
Tegelikult, kui rändama lähed bussiga ja sõidad kuni 80km/h, näed palju rohkem ja endal stressivabam sõita.
Sellise kiiruse juures peavad need mootorid vastu kaua aega.
Kasutaja avatar
uno
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 409
Liitunud: Esmaspäev Mär 26, 2012 2:15 pm
Asukoht: Tallinn, Muuga

Re: VW Transporter T2 alternatiivne mootor ja veermik

PostitusPostitas tiblu » Teisipäev Okt 06, 2015 11:42 am

Tõsi, 80 km/h näeks oluliselt rohkem :)

Porsche peaks olema küll hea, aga võrdlemisi kallis doonor. Lisaks, kas ainult mootori ja käigukasti doonorlusele tuleks sealt ka veermik ja pidurid?

Ise vaatasin ringi, et suhtelisel lihtne ja tavaline on panna Subaru EJ22/EJ25 mootor nii bussidele kui ka põrnikatele (https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine#EJ22_2). On küll vedelikjahutusega, kuid siiski oluliselt odavam kui Porsche ning lihtsalt paigaldatav. Subaru mootor käib originaalkäigukasti otsa vaheplaadiga või uue sidurikojaga.
tiblu
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 195
Liitunud: Laupäev Aug 11, 2007 10:11 pm
Asukoht: Harjumaa


Mine type2 - t1/t2 - split ja bay bussid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron