• Advertisement
East Side Customs

T2 bussi tagapidurite erinevus

bussid kuni aastani '79 ehk esimene ja teine keremudel

Moderaator: ingmar

T2 bussi tagapidurite erinevus

PostitusPostitas martr » Teisipäev Aug 15, 2017 3:48 pm

Tere, mul juba teist aastat ülevaatusel selline probleem, et tagumised pidurid on erinevusega.
Ja nii, et kõrvalistuja poolne tagumine võtab pidurdab rohkem nii jalgpiduriga kui ka käsipiduriga ja mõlemaga
täpselt sama palju rohkem.
Eelmine aasta lasin sügisel üle vaadata ja vahetati juhipoolne taga silinder ja mõlemal pool klotsid. Klotsid olid samas üsna ok.

Nüüd see aasta oli ikka sama probleem, ei olnud parem ega ka hullem. Et läbi saada, siis lasin kõrvalistuja poolseid klotse kõvasti
kokkupoole tagasi ja nii sai läbi, kuid napilt.
Ja kui nüüd need kõrvalistuja poolsed tagumised tugevamalt võtvad klotsid on tagasi lastud, siis ei ole jällegi ka väga hea sõita, mõnes
olukorras on tunda, et on erinevus ja ikka sinna kõrvalistuja poole.

Seega kui ilusti reguleerida, nii et ratas õhus ja siis lased vastu ja võtad poldist paar nõksu maha, et on mõlemal pool õigesti regullitud, siis
on kõrvalistuja poolne tagumine tunduvalt tugevam. Ja kas saab olla hüdraulikas asi, kui ka käsipiduriga on sama tulemus, see tirib ju otse klotse
trossiga?!?

Ehk siis, sügis tuleb ja mõtlesin, ehk on kellelgi mingi idee, mis ma seekord välja peaksin vahetama?!?
minu buss:1977, 9 kohta, mootor 79-82, 2L: CU050205, 51KW, 1970cm3, 2 Solex PDSIT32/34
VALVESEADMED GSM koduvalve, maja ehitus, korterite remont, jalgrattad
Kasutaja avatar
martr
raja tänava klient
raja tänava klient
 
Postitusi: 187
Liitunud: Reede Sept 08, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

Mine type2 - t1/t2 - split ja bay bussid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron