1. leht 1-st

1200 või 1300

PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 14, 2011 5:13 pm
Postitas hanneshk
Millist mootorit eelistada või on nad kõik sama töökindlad ja samapalju liigub juppe? Millised oleks soovitused, infoks - traigi projekti tarvis.

Re: 1200 või 1300

PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 14, 2011 5:31 pm
Postitas ingmar
neist kahest soovitaks 1300cc. rohkem jõudu ja minu arust on ka selle jupid odavamad / neid on rohkem saada kui 1200cc omi

Re: 1200 või 1300

PostitusPostitatud: Kolmapäev Sept 14, 2011 5:51 pm
Postitas jeff01
1200 ja 1300 on samade silindrite ja kolbidega. Samad kaaned, sama plokk AGA siinkohal peab ütlema, et 1200st on ka vana ploki sees ja ka põlumajandusliku vms industriaalplokis mis pole päris samad mis auto peal olevad mootorid. Päris vanadel 1200stel on koguni geneka jalg plokiga ühes tükis.

1200se kahjuks räägib nõrgem keps ja nõrgem väntvõll kuid kui need 2 asja vahetada on uuema tüübi 1200 täpselt sama mis 1300.

1300 ja 1600 vahe on plokis ja silindris olevate avade suuruses (saab suurendada) ja teine vahe on kolbides-silindrites....muu on sama. 77mm on 1200se ja 1300se kolb (stroke vastavalt 64 ja 69mm) 85,5mm on 1600se bore ja stroke on 69.......1500se bore pole meeles.

1300/1500/1600 mootoreid on ka dualport kaanega.....1200sed vist tehasest kõik ühe pordiga?? :roll: igatahes hingab alles korralikult porditud singleport sama hästi kui stock dualport. ühe pordilisi korralikke plokikaasi muidu rohkem liikvel kui kahe pordilisi korralikke sest kaaned kipuvad mõranema ja küünlakeermed kuluma.

Re: 1200 või 1300

PostitusPostitatud: Teisipäev Sept 20, 2011 11:22 pm
Postitas hanneshk
tänud põhjaliku ülevaate eest