• Advertisement
East Side Customs

'65

Sõidad millegagi ringi? Kuuri all vedeleb veel 2 luukeret? Tee pildid, riputa üles, kirjuta jutt juurde et kust said, miks said, mida edasi teed jne...

Moderaator: ingmar

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Jaan 19, 2015 2:28 pm

möödunud kolmapäeval sai masinale 6V aku peale (aitäh, Mikk!) ning pärast väikseid nokkimisi sai üle ca 15a tuli kolvi peale. Käis loodetust palju paremini ehk siis "väga hästi".
alt näeb mootoriosa päris sile välja ning väljalase on üpris tihe.
kui see mootor kunagi mingile kerele saada tahab, siis tähelepanu tahtvad asjad on:
- väntvõlli esiots (simmer või plokk), kust tilgub õli läbi sidurikoja maha. Täitsa mehiselt - ca 1tilk/s
- karburaatori "alumise lõõri võllist" lekib kütus väljapoole
- generaator ei lae

mootoriruumis oli osa plekki juba oksiidina maha pudenenud. Eile sai sinna esimene plekitükk paika. Mootori-kere vahe oleva mootoriruumitihendi jaoks peab U-või C-profiili otsima, muidu läheb plekitöö natuke hulluks. Loodetavasti on seda 15mm mõõdus. Rattakoobastes olevate tugevduste realiseerimise meetod ei ole veel paigas. Ilmselt tegelen nende kohtadega pärast seda, kui kere on põhjalt maha tõstetud.

hädavajalikud kereosad, mida otsin on:
- juhiuks
- esitiivad (kuni -67). Mõned aastad tagasi pakkus keegi neid "muu jutu sees". Kuna toona oli mu vajadus kui selline ning selle reaalse tekkimise aeg küsimärk, siis ma ei ahnitsenud. Nüüd ei mäleta aga, kellel nad lakapeal vedelemas olid...
- tagaklaas (kõrgus ca 410mm; Dexteri klaas ei sobi kahjuks)
- pakiruumi põrand (asub käigukasti kohal). Tagaklaasi asendanud ja kohati ära hävinenud kile tõttu on see olnud tihti märg ning saanud rahus oksüdeeruda

"nice to have" jupid on:
- tagatiivad. Sobivad ka uuemad ja isegi "elevandijala" omad: natuke plekki juurde pannes peaks vanale tulele ok olema
- kõrvalistuja uks
- uksetiftid. Kui kellelgi on eri mõõtudes (originaal on vist 7,95; rem mõõdud 8,05 ja 8,15), siis võtaks / prooviks. Ei taibanud neid 1tk igat mõõtu tellimusse panna - oleks saanud teada, milliseid mul mingi hing tahab...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Jaan 20, 2015 11:36 am

tuli pakk. Loodame, et sees on:
veerandpõrand, taga vasak: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
veerandpõrand, taga parem: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
A-piilari alune, vasak http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=05&
A-piilari alune, parem http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=05&
torsioonikatted (kroomitud variandid on "mustadest" 2,5 korda odavamad...): http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=11&
Manused
DSC_0011.JPG
DSC_0011.JPG (42.46 KB) Vaadatud 22664 korda
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Jaan 20, 2015 11:52 am

muidu eelmised plekid tulid selle masina jaoks juba 22aprill 2014. Siis oli pakis:
- karp-soojakanal, vasak: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
- karp-soojakanal, parem: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
- varuratta alune: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=05&

üldiselt vajavad põrnikate keretööd ka tagastange kinnitusi, aga mu masinal olid need juba vahetatud. Need eraldusid olematu kere küljest suht kergelt ning lähevad taaskasutusse.

veel vajavad ilmselt enamusel masinatel tööde käigus uuendamist "mootoriruumi tükid" (eraldi V+P), aga mul on mäda rohkem ning ainult nendest poleks niiehknaa abi - väänan seega ise. No ja nii väikese ja suht lihtsa plekitüki eest on 40+eur mitte-restaureerimisprojekti puhul paljuvõitu.

mul oleks vaja tagapõlle sisemist tugevdust, aga seda ei paista vähemalt Paruzzis eraldi olevat. Tuleb ilmselt "leiutada", kuigi see koht ei tundu vaeva väärt olevat - tükk on suht erilise kujuga ning selle puhul võiks tulem tehasega sama olla...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Reede Veebr 27, 2015 11:44 am

logiraamatusse.
viimasel paaril nädalal on garaazhi jaoks aega olnud. Metallitöö osas kõige töömahukam osa ehk tagaots hakkab valmis saama:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/keretood/mootoriruum/

paari-kolmekümne töötunni pärast ootab ees põhja ja kere lahutus. Kalendrisse vaadates juhtub see alles aprilli alguses. Mille järel on nn uue põhja tõehetk: kas kere istub ikka kenasti sellele või mitte :)
on üks nn ohumärk, mis viitab, et torsiooniga põhjad ei tehasest vist millegipärast päris samade gabariitidega tulnud - tagumiste kerekinnituste vahekaugused (mille vahet mõõdab pildil lint) on mu kahel põhjal ca 12mm erinevad.

leidsin esitiivad. Paistavad mingil masinal olnud varuosaplekid olevat:
http://teet.luarvik.org/d/6588-2/DSC_0094.jpg

tagaklaasist, ustest ja tagatiibadest tunnen ikka puudust.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Mär 30, 2015 11:52 am

lisasin automotos masina teemasse juttu. Pistan ka siia:

värvivalik on veel lahtine. Mu meelest sobib pinnakas lihtsalt paremini. Seda muidugi ainult sinise värvi puhul - rohelise puhul mitte. Mõte kisub ikka sinise poole. Järgmine nädal otsustan, kas masin jääb siniseks või saab temast roheline - kere alumised ja siseosad hakkavad siis loodetavasti kattevärvi saama. Sinise puhul on jutuks tumedam toon, kui mu piltidelt paistab. St tehasetoon, mis on päris kena ja mu silmis nostalgiline.

eile juhtus nii:
Pilt

...ja nii on lisaks põhjaalusele ka salongis mugavam toimetada (pildil on viide tehasetoonile. Pildil läheb aga tooni ilu kaduma):
Pilt

maha jäi selline asi.

nüüd ütlevad mõõtmised, et tagaotsa alaosa olen karpide võtmes ca 10..12mm algupärasest kitsama ehitanud ning juhipoolne karbi esiots on algupärasest ca 7..8mm kõrgemal. Juhikarbi tagaots peaks ukse järgi samuti algupärasest kõrgemal olema (st uksevahe on ühtlane), aga seda ei taha mõõtmised kinnitada. Võimalik, et karbi kalle peidab selle kuidagi ära.
tagaotsa laius ei oleks teema, kui Klokkerholmi põhjaplekid oleks täpses mõõdus. Aga need ei ole ja tahavad mõlemalt poolt põhjale +5mm laiust anda (sellest lahti ei saa - põhjavanni süvend on juba kesktunneli liitekoha vastas) ning nii saab koguerinevuseks juba 10mm per pool. Pean põhja poldiauke suurendama ja saan vast põhja ja kere ikka viisakalt kokku.

viktoriiniküsimus on aga see, kas esisilla julgen tervikuna liivapritsi viia. Jupitamine on töö, millest saadav kasu ei tundu vaeva väärt. Trumlid, nende sisu, rooliamordi ja ilmselt ka roolikarbi võtan ära, kulosad nagu rooliotsad jne katan vast mingis ulatuses "ducktapega". Silla kuluosad paistavad ok-d, niiet juppide vahetamisi ma ei plaani. Mutrid-poldid panen ilmselt käima, et vajadusel hilisem vahetus kergem oleks.
või peaks ikka silla lahti võtma? Netist laenatud sillapilt - torsiooonide otsas on siin punastena nähtavad V-kujulised tihendid.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Mär 30, 2015 1:35 pm

kaardistasin pidurisüsteemi. Kuniks paber veel kadunud pole, panen kirja, mis torusid ja voolikuid selle uueks ehitamine vajab:
1) Torud. Kõik "tavaline 10mm":
- 2200mm peasilindrist taha
- 170mm taga jagajast vasakusse piduri suunda
- 650mm taga jagajast parema piduri suunda
- 2 x 300mm taga sillapeal olevad (üks ots töösilindris)
- 200mm ees vasakule
- 450mm ees paremale
- lisaks otsastamata toru vedelikuanuma poole. Pikkust ei mõõtnud
2) voolik:
- 2 x 280mm taga. 10mm standardne sisekeere ja klambrikinnitus (ca 16mm) mõlemas otsas
- 2 x 450mm ees. 10mm standardne keere, üks ots sise- teine väliskeere (töösilinder)
Lisaks 6tk standardne klamber (ca 16mm) voolikuotste kinnitamiseks. Taga 4tk, ees 2tk. Mul on lisaks vaja uut peasilindri külge käivat andurit.

tegin ka nimistu tihenditest ja trossidest, mida loodetavasti vähem, kui 2 nädala pärast vajan. Siis on ehk põhi ja kere alt + seest valmis. Enne kokkupanekut on lihtsam trossid ja pidurisüsteem paika panna; tihenditest vajab kokkupanek keretihendit, aga võiks kohe ka luugi- ja mootoritihendite sobivuse ära kontrollida.

tellimised jagan juppideks - niikuinii ilmneb eri etappides eri asjadele keskendudes uusi vajadusi, niiet tellimisi tuleb igal juhul mitu. Pigem arvestan sellega kohe ja ei kuhja garaazhi asju, mis esialgu vaid ruumi võtavad ning mida pärast äkki taga otsin (sest sisu kontrolliks tuleb pakk ju niiehknaa kättesaamise järel lahti harutada) :)
mul on veel ka suur plaan paika panemata ehk siis ma ei ole otsustanud, mis kvaliteediklassi lõpptulemit rihin. Üks küsimus on nt, kui suures osas nt tihendeid uuendan. Asju on palju ning ilmselt on kõike saada. Üksikuna võttes ei maksa asjad palju (vaikeväärtusena ei telli ma nn brasiilia kvaliteediga asju), aga kui nimistu on pikk, on rahanumber vast ka numbri moodi.
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Apr 09, 2015 4:59 pm

monoloogi vahele üks küsimus kah :)
esisillas on vähemasti ühe poole käändmikul väike loks. Sild on "kuni 1965" ja sharniirideta. Loks tuleb pildil tükist 98-2065-B (jupp on pildi ülemises paremas nurgas; sarnane asi VW Heritages):
Pilt

põhimõtteliselt täiendab normaalset koonuslaagriloksu umbes sama suure ja samades suundades oleva loksuga. Paistab lihtsalt "ist", mis paneb arvama, et ka uue tüki puhul on mingit sorti loks normaalne. Kas on seda mõtet ravima hakata ehk siis kas on otseselt probleem või on pigem omadus? :)

Paruzzist ma justkui sarnast osa ei leia. Need ei ole vist, kuna sarnane kraam on ka '65+ masinatele, kuigi neil peaks seal olema klassikalised sharniirid?

igatahes - see väike loks ei ole vist vaeva väärt? :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas jeff01 » Neljapäev Apr 09, 2015 7:18 pm

Olen neid pukse vahetanud. Kui asi oli tavotiselt kokku pandud siis uuel tükil polnud mitte mingit lõtku käega tunda. Paigaldades ei tohi väärkasutada haamrit kuna väikenegi löök valesse kohta ja see võll ei mahu enam puksidesse kuna on suhtkoht täpne.
Tellis need asjad mulle loomulikult INGMAR ;)

Kui vahetad siis KÕIK....puksid, võll + seibid millega pärast külgkalle paika ajada.
Kasutaja avatar
jeff01
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 915
Liitunud: Pühapäev Aug 03, 2008 8:32 pm
Asukoht: Tartu

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Apr 16, 2015 9:45 am

aitümm. Vähemalt esimeses lähenduses jätan need siiski vahetamata. Tüütu otsida (või pigem - Paruzzis pole, Heritage tellimust ma niipea kokku ei pane), tüütu vahetada. Keskendun kerele. Lõpetan ilmselt samas punktis, kus viimase kahe projektiga - kere on hea, tehnika TÜV jaoks ok, aga mitte ideaal (st tehniline pool jääb eraldi projektiks), interjöör selline, mis tahaks paljuski uuendamist. Kujuneb kuidagi nii :)

vahepeal on nn tulemuslik garaazhitöö edenenud vähe. Lammutamised-puhastamised...
värv tuleb ilmselt Devorist. Pildil on katsepapil Pintaväri segatu, kahel plekitükil autolt leitu (suurem tükk on pagasiruumi põhi - peaks õigem ja pleekimata olema), potsikus Devori "L360" koodi järgi segatud prooviliiter:
Pilt

veel:
- kaks põhja: http://teet.luarvik.org/d/6758-1/DSC_0048.JPG
- liivapritsitud tükid: http://teet.luarvik.org/d/6740-1/DSC_0056.JPG
- pestud kast (läheb kah värvi alla): http://teet.luarvik.org/d/6743-1/DSC_0071.JPG

liivaprits andis lisaks ootuspäraselt auklikule kütusepaagile ka kaks ootamatust:
- üks "tagalääba" on imekohast imehästi mädanenud:
http://teet.luarvik.org/d/6749-1/DSC_0060.JPG
keevitan sinna nn tavametalli asemele. Teine "lääba" on täiesti ok.
- üks esimese trumli tagune on piduri töösilindri alt ära väntsutatud:
http://teet.luarvik.org/d/6752-1/DSC_0075.JPG

esimesed töösilindrid peaks olema 22mm, aga keegi on need 17mm silindritega asendanud. Tellin 22mm-d. Imestasin, et taga olid suuremad silindrid (19mm), kui ees. Arvasin, et see on seotud faktiga, et tagapidurid on lihtsa jaguriga ühest torust lahutatud. Veebipoed viitavad aga kõik, et ees on õige 22mm ning küllap ta nii on. Mu jupitellimus seisabki muidu selle taga, et unustan garaazhis käies suplari kontrolliks silindritele lüüa.

tahaks eeloleval nädalavahetusel vähemasti krundipüstoliga vehkida. Ilmselt vehin. Isegi kui ainult kere ja irduvad tükid selleks valmis on ning põhi mitte. Aga äkki jõuab ka selle ette valmistada...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Neljapäev Apr 16, 2015 10:38 am

ahjah - on ju veel ka teine asi, mille peab Paruzzi tellimuse eel selgeks mõtlema. See on käigukasti esimene kinnitus. Põhjad on selle osas erinevad. Ilmselt tuleb nn uuele põhjale (viimane pilt, millel on liivapritsitud metall ja kaks kinnituspolti) täiendav kronstein väänata ning kast algupärase padjaga sellele toetuma panna. Ma pole aga veel seda asja päris läbi mõelnud. Pilt on ka põhjade enda osas kirju:
- vana põhi peaks olema 01-1965. Ning padi selline: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
- tegelikult on aga padi pildilt kummiosa kujust lähtudes (mis ei ole päris ühene orientiir) selline (alates 08-1965): http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... bgroup=01&
- nn uus põhi on täpselt üleminekukuu toodang ehk 08-1972. Ning ma ei saa väga aru, kuidas sinna kas -72 padi või 72+ padi täpselt käima peaks

ideaalis võiks ju kasti lihtsalt õige aasta padjaga kere külge saada. Aga vist ei saa? Siin on kaasvõitlejate kogemused ja arvamuseavaldused väga teretulnud! :)
Manused
DSC_0019.JPG
DSC_0049.JPG
DSC_0023.JPG
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Teisipäev Mai 26, 2015 8:53 am

sain Jeffilt tarbitavad uksed. Hilisemalt aastakäigult. Sisemised lingid saab "õiged" paika, aga lukuosa on kaardinaalselt erinev ja ümbertegemisel pole pointi.
kaks ust kõrvuti: http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/keret ... 4.JPG.html

variant oleks äkki vahetada ka B-piilari poolne lukutugi moodsama vastu. Kas keegi saab oma masinal sellele detailile mõõdulindi peale panna ning öelda, kas poldikinnitused on peaaegu võrdkülgse ja jämedalt ca 35mm küljega kolmnurga tippudes? Kui kinnitused klapivad, on ehk lukuvastus vahetatav ja uuemad uksed mu '65-l tarbitavad:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/65/keret ... 2.JPG.html

edit:
vist ei pääse nii lihtsalt - '56-'66 vastused ja '67-'79 vastused paistavad olevat üpris erinevad:
http://www.mtmfg.com/vw/22/Volkswagen-B ... cellaneous

keevitades ja puurides saab ilmselt sobima. Kaalun aga ka nn õigete uste kordategemist - kui juba keevitama hakata, siis pigem paneks ma energia algse säilitamisse...
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Juun 08, 2015 9:54 am

põhi koos (pildil ilmselt veel osa asju puudu):
Pilt
kere põhja peal:
Pilt
avad kaetud:
Pilt
epokrunt ka juhipoole rattakoobastes:
Pilt
kere krunditud:
Pilt

nn vaegtööd:
- käigukasti esimene padi. Vajab tegemist, ilmselt 08/72 padja (otsin patja : sobib nii pruugitu kui uus!) ümberehitust kasti pool
- vahetükid 01/65 esisilla ja 08/72 (torsioonsilla kuju muutus 08/65...) kere vahele. Viivad esisilla ca 25mm ettepoole
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev Juul 06, 2015 1:19 pm

möödunud neljapäeval liikus põrnikas maalri juurde:

Pilt

Pilt

mootorit ma masinale peale ei pannud, kuna väntvõll loksus igas suunas päris mehiselt. Võtan mootoriteema tõsisemalt ette. See ei pruugi suvel edeneda - kuna masinal endal on palju interjööri ja eksterjööri puudu või kehvas seisus, siis suures plaanis ei punni ma masinat sel hooajal teele. Kujuneb nii nagu kujuneb ja see on ok. Sestap ei püüdnud ka maalrilt konkreetset tähtaega saada - las tulla temalgi nii nagu tuleb. Maaler ei ole mees, kellele lapsehoidjat vaja oleks, niiet asi edeneb kindlasti omas tempos.

'65 a masina mootoriplokk on koodi (F2072619) järgi aastast 1970 ning on 1300 (masina teh pass räägib 1200-st).

eelistaksin remontida mootori, mis on õigest aastast ehk '65 mudeliaastast. Mul ei ole sellist, niiet teretulnud on pakkumine või vahetus plokile (mul peaks kokku olema 5 plokki, millest 4 on "laual" ;) ), mille number on vahemikust 8,796,623 - 9,800,000 (peaks olema MY65 34bhp mootorid) ning eriti sobiv on vahemiku keskpaik. Sobib ka vahemiku 3,972,441 - 4,050,000 plokk: need peaks olema MY65 30bhp mootorid.

mootorijutu võtan eraldi. Hakatuseks väike inventuur. Hea, et kord riiulis olevate juppide nimekirjad koostatud said - on millega võrrelda.
Mu mälu järgi on nimistu vähenenud nii:
- üks väntvõll on läinud Raplamaale
- mingid kolvid ja silindrid läksid Jeffile sulatamiseks
- üks karbuss sai puhastatud ja ühele ilmakodanikule teiseks sünniaastapäevaks kingitud :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Re: '65

PostitusPostitas Teet » Kolmapäev Aug 19, 2015 1:47 pm

paar eilset pilti:

1) hakatuseks komplekt veduk (minu 2013/2014 talvine kereprojekt ehk Opel Vectra 2000 4x4 ehk mu talverõõm), haagis ja roheline põrnikas - kas sobivad kokku?
Pilt

2) ei - roheline liigub ju ise. Niiet haagisele sai sätitud hoopis sinine põrnikas:
Pilt

3) ...mis jõudis tagasi algpunkti alles pimedas:
Pilt

õhtuses valguses (pilt 2) oli originaalse koodi ehk L360 ehk "Sea Blue" järgi segatud DeBeeri pinnakas igatahes väga efektne. DeBeeri mitte just armastav maaler tõdes, et ka paremas valguses on värvitoon pilkupüüdev. Saan ehk peagi näha - täna hakkan klaase ette sättima. Ukseklaasid jäävad ilmselt esialgu mängust välja, tagaklaas on nüüd kah olemas (aitäh, Kaupz!).

alustan ilmselt väga pikaks kujunevat nimistut, mis räägib puudvatest interjööri ja eksterjööri vidinatest. Viited võimalikele doonoritele on teretulnud! Tunnistan, et "uno" juurde ei ole ma veel jõudnudki - kui keegi on seal pilte plõksinud, siis need on teretulnud: saaks ette aimu, kas Rohuneeme teel asub kala või liha :)
alias 13piisab
'66 liikvel ja '65 jätkuvalt "keretööde järgsel komplekteerimisel"
Teet
paranemislootuseta
paranemislootuseta
 
Postitusi: 743
Liitunud: Reede Juun 09, 2006 7:43 pm
Asukoht: Jälgimäe, Saku vald

Eelmine

Mine Huviliste projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist