Kütus
1300 ja 1600 cm3 mootoritel peab bensiini oktaaniarv olema vähemalt 91, seega sobivad kõik meil müüdavad margid. 1200 cm3 mootoris on surveaste madalam ja seal võiks kasutada ka madalama oktaaniarvuga bensiini, aga tänapäeval vist alla 91 enam ei pakutagi. Kõigis alates 1967.a. valmistatud mootorites võib pruukida pliivaba bensiini, varasematel mootoritel on klapipesad malmist, mitte terasest ja neil võib pikaajaline pliivaba bensiini kasutamine tekitada probleeme. On ka välja töötatud spetsiaalsed pliiasendajad, mida vanatehnika huvilistele pakutakse ja mida tuleb siis paaki bensiini hulka segada.
Kindlasti tuleks kord valitud kütusemargile ka edaspidi truuks jääda ning hoiduda võimalust mööda väiksematest nurgatagustest tanklatest. Põrnika bensiinipaagi maht on umbes 40 liitrit. Vältida tuleks paagi täiesti kuivaks sõitmist, kuna koos viimase bensiinitilgaga tuleb paagi põhjast kaasa ka sinna settinud prahti, mis võib ummistada kogu ülejäänud toitesüsteemi. Parim koht lisa-kütusefiltrile on vahetult paagi all, aga kui pole tahtmist seal roomata, võib filtri panna ka traditsioonilisse kohta pumba ja karburaatori vahele.